henrik_s Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 hei! til jul skal eg få ny mobil(er lei å bli mobba for eg har 3210...). Problemet er att eg ikkje vett hvilken eg skal velge. vil helst ikkje ha nokia, vil prøva noe annet. har noen "krav" til telefonen her * den skal kosta rundt 2000(uten abonement, ikkje kontant) * den MÅ ha polyfoniske ringetoner * den MÅ også ha MMS * ikkje altfor stor * litt greit med java * hadde vert greit med integrert kamera (har bare sitt siemens MC60 med kamera for rundt 2000) * den må tålå gå i bakken håper noen kan hjelpe. takk. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Her finner du en del telefoner med MMS.. bla gjennom og se hvor mange du finner til under 2000kr. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 siemens mc60? ser jo litt stilig med innebygd kamera men ser ikke ut som den har java. se z200 er vel utelukke ikke mms,så har du eldre siemens m55 som gir mye for penga.Og nokia 3100 hvis du ikke trenger kamera. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Nokia 3200? Spørs bare om den tåler å dette så mye i bakken Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 siemens mc60?ser jo litt stilig med innebygd kamera men ser ikke ut som den har java. se z200 er vel utelukke ikke mms,så har du eldre siemens m55 som gir mye for penga.Og nokia 3100 hvis du ikke trenger kamera. Siemens MC60 ha har java.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hvis du vil bruke litt mer enn 2000 kroner er nokia 3200 den mobilen som jeg tror passer best for deg, den har ganske bra skjerm, og et greit kamera, men den har jo ikke fullverdig MMS, selv om det er få som egentlig trenger noe bedre MMS enn det den har. Hvis du ikke vil gå over 2000 kroner ville jeg kjøpt mc60 ( koster riktig nok 2042 kr. men hva er 42 kroner?) den har fullverdig MMS men en betydelig dårligere skjerm enn 3200. Ellers kan jeg jo anbafale m55, har hatt den i litt over en måned nå og den er helt super, og rimelig billig (1490 kroner) men den har ikke kamera da :grine: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ellers kan jeg jo anbafale m55, har hatt den i litt over en måned nå og den er helt super, og rimelig billig (1490 kroner) men den har ikke kamera da :grine: Du kan kjøpe et kamera til å sette på under da, men så koster jo det 700 elns og da... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 du må merke deg at telefonene med innebygdd kamera i denne "klassen" har ofte like god oppløsning som t610 (i pixler) men kvaliteten ligger ofte flere hakk under... se på sider som fks. mobile-review.com for bilder som du selv kan se på (i full oppløsning) men de duger nok til visning på mobilskjermen.... Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Mitt tips, styr unna Siemens M55 og SL55. Begge er ufattelig treige å bruke. På større MMS må jeg vente kanskje 3 minutter før jeg kan åpne en lagret MMS. Dette gjelder begge disse telefonene. Generelt meget trege telefoner i bruk. Jeg er vannvittig lei av å se "vent litt" i skjermen. Telefonen er rimelig og med mange funksjoner. Men tregheten ødelegger dette etter min mening. Så fort det kommer noe annet jeg vil ha skal jeg hive M55 så langt jeg greier å kaste den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå