Gå til innhold

Kveld i skogen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er "berre lekkert". Slike motiver som jeg stadig er på jakt etter. Her har du truffet bra. Fin komposisjon og ingen forstyrrende elementer. Selv ville jeg nok tatt vekk den nærmeste bjørka til høyre og justert i bunnen tilsvarende. Det blir bare en smaksak.

Får en fornemmelse av HDR?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Her er det lyset som dominerer - ja.

Fint utsnitt og komp. stien fint plassert i bildet der den trekker blikket med seg innover.

Lyset på det grønne langt inne i bildet der stien forsvinner er også godt plassert i flata.

Ellers sitte dybdeskarphet, farger og detaljer helt som det skal.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er "berre lekkert". Slike motiver som jeg stadig er på jakt etter. Her har du truffet bra. Fin komposisjon og ingen forstyrrende elementer. Selv ville jeg nok tatt vekk den nærmeste bjørka til høyre og justert i bunnen tilsvarende. Det blir bare en smaksak.

Får en fornemmelse av HDR?

Det ble meget severdig dette Helene. Maleriskt vakkert og stemningsfullt.

Mvh. Rolf

Her er det lyset som dominerer - ja.

Fint utsnitt og komp. stien fint plassert i bildet der den trekker blikket med seg innover.

Lyset på det grønne langt inne i bildet der stien forsvinner er også godt plassert i flata.

Ellers sitte dybdeskarphet, farger og detaljer helt som det skal.

Roar

Så nydelig Helene! Som et maleri! Elsker den varme fargetonen i dette bildet!

Hilsen Tove

Flott utsnitt og komp .Garantert deilig å rusle på disse stier og omgivelser.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei folkens! Det var da voldsomt til positive kommentarer i dag da! :) Hyggelig det, men vurdrer å legge ut et skikkelig elendig bilde for å se om det går an å få litt "stygge" kommentarer fra dere! Hihi! Nei, jeg bare tuller! Men synes dere er i overkant snille med meg.....bortsett fra Roar da, som er herlig rett fra levra! ;) (Men skikkelig i go'lune i dag da!) :) Nydelig med hvite bjørkelegger i lav kveldssol, det kan nok bli flere bilder av det. Var heldig som fikk noen solstråler, ikke så mange av dem her på nordvestlandet denne pinsa. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Lyset på stien og bjørkestammene gjorde susen på dette bildet - vakkert.

Å gå en tur på denne stien i slikt lys må være balsam for sjelen..

Er ellers enig i å gjøre noe med bjørka nede til høyre.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Lyset på stien og bjørkestammene gjorde susen på dette bildet - vakkert.

Å gå en tur på denne stien i slikt lys må være balsam for sjelen..

Er ellers enig i å gjøre noe med bjørka nede til høyre.

Mvh

Alec

Ja, dette var balsam for sjela, og for en gang skyld så var jeg alene og hadde tid! :)

Ellers er jeg ikke enig i å hugge bjørka.. :hrm:  :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...