Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Kveld i skogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Dette er "berre lekkert". Slike motiver som jeg stadig er på jakt etter. Her har du truffet bra. Fin komposisjon og ingen forstyrrende elementer. Selv ville jeg nok tatt vekk den nærmeste bjørka til høyre og justert i bunnen tilsvarende. Det blir bare en smaksak. Får en fornemmelse av HDR? 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Det ble meget severdig dette Helene. Maleriskt vakkert og stemningsfullt. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Her er det lyset som dominerer - ja. Fint utsnitt og komp. stien fint plassert i bildet der den trekker blikket med seg innover. Lyset på det grønne langt inne i bildet der stien forsvinner er også godt plassert i flata. Ellers sitte dybdeskarphet, farger og detaljer helt som det skal. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Så nydelig Helene! Som et maleri! Elsker den varme fargetonen i dette bildet! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Flott utsnitt og komp .Garantert deilig å rusle på disse stier og omgivelser. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Dette er "berre lekkert". Slike motiver som jeg stadig er på jakt etter. Her har du truffet bra. Fin komposisjon og ingen forstyrrende elementer. Selv ville jeg nok tatt vekk den nærmeste bjørka til høyre og justert i bunnen tilsvarende. Det blir bare en smaksak. Får en fornemmelse av HDR? Det ble meget severdig dette Helene. Maleriskt vakkert og stemningsfullt. Mvh. Rolf Her er det lyset som dominerer - ja. Fint utsnitt og komp. stien fint plassert i bildet der den trekker blikket med seg innover. Lyset på det grønne langt inne i bildet der stien forsvinner er også godt plassert i flata. Ellers sitte dybdeskarphet, farger og detaljer helt som det skal. Roar Så nydelig Helene! Som et maleri! Elsker den varme fargetonen i dette bildet! Hilsen Tove Flott utsnitt og komp .Garantert deilig å rusle på disse stier og omgivelser. Vennlig hilsen Ragnar Hei folkens! Det var da voldsomt til positive kommentarer i dag da! Hyggelig det, men vurdrer å legge ut et skikkelig elendig bilde for å se om det går an å få litt "stygge" kommentarer fra dere! Hihi! Nei, jeg bare tuller! Men synes dere er i overkant snille med meg.....bortsett fra Roar da, som er herlig rett fra levra! (Men skikkelig i go'lune i dag da!) Nydelig med hvite bjørkelegger i lav kveldssol, det kan nok bli flere bilder av det. Var heldig som fikk noen solstråler, ikke så mange av dem her på nordvestlandet denne pinsa. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Et flott bilde dette Helene. Flott etterbehandling av bildet, fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Et flott bilde dette Helene. Flott etterbehandling av bildet, fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Det var da voldsomt til go'ord da! Tusen takk! Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Har du gjort noe etterbehandling? Får en malerifølelse. Pent var det uansett! 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hei, Helene. Stemningsfullt og fint, og med en behagelig fargepalett ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Kjempebilde ! punktum :-) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Lyset på stien og bjørkestammene gjorde susen på dette bildet - vakkert. Å gå en tur på denne stien i slikt lys må være balsam for sjelen.. Er ellers enig i å gjøre noe med bjørka nede til høyre. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Har du gjort noe etterbehandling? Får en malerifølelse. Pent var det uansett! Ja, har vært innom Snapseed med dette bildet, myket det opp litt og gitt det en varmere fargetone enn originalt.. Tusen takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Hei, Helene. Stemningsfullt og fint, og med en behagelig fargepalett ! M v h Albert. Tusen takk Albert! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Kjempebilde ! punktum :-) Tuuuuusen takk!!!! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Lyset på stien og bjørkestammene gjorde susen på dette bildet - vakkert. Å gå en tur på denne stien i slikt lys må være balsam for sjelen.. Er ellers enig i å gjøre noe med bjørka nede til høyre. Mvh Alec Ja, dette var balsam for sjela, og for en gang skyld så var jeg alene og hadde tid! Ellers er jeg ikke enig i å hugge bjørka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg