muffe Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Skal arrangere et juleball i begynnelsen av desember. Det skal ikke være noe skikkelig disko eller noe i den duren, men derimot et stilfullt arrangement hvor alle er pyntet i dress/kjole. Til dette trenger vi musikk, det beste hadde vært å hatt nok musikk til å spille sammenhengende i seks timer. Men det er selvfølgelig ikke nødvendig, for de færreste merker om vi spiler samme låta to gangerl. Hva har dere å anbefale av musikk? Artister, låter, sjangre osv... På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 robbie williams ? Hadde også vært kult med noe mere "rolig" trance, pop og hip hop. Men om det skal være full "stil" så er kanskje mere rolig musikk tingen, ja Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Saybia er bra og rolig musikk ! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Litt avhengig av alderen på gjestene.. er det fjortiser eller godt voksne mennesker med Volvo og 2,5 hund? Eller noe midt i mellom? Gta: Vice city-soundtracket tror jeg uansett ville blitt en slager. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Dette er kun for 10. klassinger, og det vil komme ca. 130 stykker. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 vell, basert på mine erfaringer med 10. klassinger så blir det ikke stil hele kvelden uansett, så du kan like gjerne velge musikk de liker - type vg lista? : Lenke til kommentar
muffe Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 vell, basert på mine erfaringer med 10. klassinger så blir det ikke stil hele kvelden uansett, så du kan like gjerne velge musikk de liker - type vg lista? : Det er nå i alle fall lov å prøve å lage litt stil over det... Lenke til kommentar
neon king Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 kanskje bryan adams, celine dion osv fin kline musikk scooter, 666, jan wayne, orbital, aquagen, atb, eminem, dj lexnet, dj markski slår som regal bra ann ellers listemusikk gammle slagere kan også funke bra Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 "Ballroom dancing" med Wings er et must? og så kan du jo ha med "pomp and surcomstance" hvis det skal være litt stil? Tror det ble riktig skrevet.. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Heh, det der kjenner jeg meg godt igjen i. Har vært på flere av de dærre julegreiene for ungdomsskolen med dress og slikt. Siste gangen jeg joina ble det en altfor høy disco-aktivitet utover kvelden, det blei bare kaos. Hold dere unna denne fugledansen azz, tror det neppe er laget noe mer irriterende. Nyere listepop som folk hører på radioen tid til annen bør også velges vekk da dette sannsynligvis ikke skal være en helt ordinær kveld for elevene med ordinær musikk som de hører på hele tiden ellers. Bryan Adams, Celine Dion, George Micheal (wham), Johnny Hates Jazz, Roxette, Sting osv. Noen av låtene til Supertramp er også ganske ålreite. Trance passer som regel ikke inne på slike arrangementer. (liker trance godt selv) Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Når vi har juleball på skolen er det bare vals i et par minutter...Diskotek hele kvelden. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Takker for alle forslag! Som sagt tidligere vil vi så langt som det overhode er mulig prøve å holde oss unna "diskostemninga". Vil gjerne ha flere innspill. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 savage garden har en del bra musikk som ikke er "disco", men allikevel godt spillbar Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Kjør noe punk... Funker somregel bra. Få til noe live så blir det sinnsykt bra Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 satyricon og dimmu... neida.. men litt rolig musikk er nok bra.. travis eller noe liknende.. gamle slagere slår også alltid ann... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hehe. Da jeg var med på å arrangere juleball i fjor da jeg gikk i tiende, var det polonese i kanskje 5 minutter før alle headbanga til Metallica og Dimmu. Listemusikk virker også bra Lenke til kommentar
formannen Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Litt avhengig av alderen på gjestene.. er det fjortiser eller godt voksne mennesker med Volvo og 2,5 hund? Det er ingenting galt med å kjøre Volvo så lenge man ikke råner... Vil anbefale disse sangene: Limp Bizkit - Behind Blue Eyes Outlandish - Aicha evt. orginal versjonen fra østen... Live - Overcome Matchbox 20 - Unwell Matchbox 20 - If You're Gone Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hehe. Da jeg var med på å arrangere juleball i fjor da jeg gikk i tiende, var det polonese i kanskje 5 minutter før alle headbanga til Metallica og Dimmu. Listemusikk virker også bra æsj.. skulle ønske jeg gikk på din skole... alt som er å høre på vår skole på juleballet er noe Eminem, noe boyband piss og litt annet liste dritt... Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 josteing hasselgård - im not affraid to go on ! den må jo bli bra på et juleball !!!! passer jo perfekt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 På ball er det jo ett must(?) med en polynese og minst en vals ihvertfall, vet ikke helt hvor dyktig du kan regne med at folk er til å danse, men endel swingmusikk synes jeg man bør ha om man skal ha litt klasse, det vanligste er å ha litt laidback, easylistning rolig swingmusikk, robbie williams med swing while your winning har god stemning, dana gilliespie, billie holiday er prima "taffelmusikk". Men som sagt, dette spørs endel på om folk kan å danse, jeg vet ikke hvor mye man kan regne med fra 10endeklassinger. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå