Torbjørn Milje Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Buerdalen - Odda - nr 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det virker litt utbrent oppi himmelen, jeg tror rett og slett jeg ville tatt et solid kutt i toppen jeg. Bildet ville blitt litt annerledes, men fremdeles flott! Innmari fint lys og komp sitter godt! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Her mestrer du det spesielle motlyset fint. Fint utsnitt og komp om enn kanskje noe trangt oppe til venstre der jeg i dette tilfellet ville tatt noen mm. kutt framfor å legge til selv om avslutningsdiagonalen på begge sider da vil gå ut på øvre ramme. Lyset er nevnt. Da gjenstår bare å berømme dybdeskarphet, farger og detaljer. Roar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Tusen takk til dere alle for hyggelige og fine kommentarer Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Er det noe rart med fargene her? Er det rett og slett motlyset som gir et gulstikk,, og demper kontrasten i (deler av) bildet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg