Anarkibitch Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei! Tenkte jeg skulle lage en ny tråd for filmer som har med realiteten bak kriminalitet å gjøre.. Er selv veldig glad i filmer der man får se ulik kriminalitet, narko, gangser og mafiavirksomheten, altså filmer som er høyst aktuelt idag, men litt "bak" gardinene.. Liker sånne filmer for man får liksom sett hvordan hverdagen til mange er, for selv om det "bare er film", får man faktisk et bilde av hvordan ting foregår.. Lurer derfor om om dere har noen filmer som dere anbefaler å se? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 "Uno" Nå har jeg en familie med føtter på feil side og den filmen virker troverdig nok. 1 Lenke til kommentar
Anarkibitch Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Takker for svar andre som evt ligner "Uno"? Hører at Taxi filmene skal være innen denn kategorien? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Izzat er basert på A og B gjengen. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Pusher trilogien til Nicolas Winding Refn er et must. Får UNO og Izzat til å se ut som barnefilmer.. 2 Lenke til kommentar
Torkilorkidorki Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Du har vel Boyz n the hood også. Innenfor serier så har du jo HBO sin The Wire. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 http://www.imdb.com/title/tt0264464/ catch me if you can, er vel fra real life. 1 Lenke til kommentar
Super Shrek Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Jeg vet ikke helt om jeg forstår deg riktig men hva med "Catch Me If You Can" eller "I Love You Phillip Morris"? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 The Warriors er en kultfilm om gjengmiljøet (1979), Dangerous minds er en annen gjengfilm fra 90- tallet. Ikke dirkete det du spør etter, men bra film for det, er American History X. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå