swanky Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei, jeg prøver å rydde ut av skuffer og skap, og har blant annet har jeg følgende: - AMD 1.33GHz T-bird (266MHz) - 256MB Mosel SDRAM (133MHz) - MSI K7T-Turbo hovedkort Er dette noe jeg kan få noe for? Eller er det bare å skrote det på metallets evige jaktmarker? Jeg holder vel en knapp på det siste, siden det ikke akkurat er det siste i teknologi... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 ville heller spart det.. som test ustyr eller server.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 500kr, hvis du er heldig. Jeg hadde ikke giddet å selge det, iallefall.. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hvis alt passer sammen kjenner jeg sikkert en som hadde spandert et par øl på deg for den hardware'n. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg ville ha spart den og brukt den som rooter, filserver eller til et steioanlegg Lenke til kommentar
bambam Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Satt med samme tankegang som deg for en stund tilbake siden, men noenlunde samme HW -faktisk-. Ble en liten mediabox som koser seg i kjellerstua. Får mer igjen for det slik, en og selge. Som de sier over, rundt 5 små?! Prøv www.qxl.no, får mye for lite der. Lenke til kommentar
vindusvisker Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Aldri selg brukt hardware! Finner alltid en plass man får bruk for dem Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Som de sier over, rundt 5 små?!Prøv www.qxl.no, får mye for lite der. Legg ut med minstepris på en krone, da skal du se at budene vasser inn. Et lite sjansespill er det, men det er bare til å ha en kompis med konto på qxl som hopper inn i siste liten hvis budene var faretruende lave. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du får 6/små hos meg , send PM... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå