Jaeggen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 "Svart/hvitt og fine farger" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Jo, akkurat i dette tilfellet funket det med lange lukkertider. Du har truffet godt med det. Ser ingen grunn til å velge versjon. Liker begge. Tror jeg vil anbefale minst et ekstra klikk for å øke skarpheten her hvilket jeg ser av både forgrunn og bakgrunn. Roar Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Jo, akkurat i dette tilfellet funket det med lange lukkertider. Du har truffet godt med det. Ser ingen grunn til å velge versjon. Liker begge. Tror jeg vil anbefale minst et ekstra klikk for å øke skarpheten her hvilket jeg ser av både forgrunn og bakgrunn. Roar Takk for kommentar. Ja, noe uklart både hist og pist, men så at det ble veldig fort kornete ved å øke skarpheten.. Valgte derfor den sikre siden.. Ett klikk tåler det uansett. - Jon Arne Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Fin effekt. Stående bølger og mønstre i et stryk. Godt kommet på! :-) Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Fin effekt. Stående bølger og mønstre i et stryk. Godt kommet på! :-) Takk for kommentar, Roar :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg