PongPing Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei, Jeg har 1 stk minijack på PCen (+USB selfølgelig), kan jeg da bruke disse til gaming på PC?: http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/RAZKRAKENNGR/razer-kraken-pro-neon-green-headset Fungerer mikrofonen selv om jeg kun har 1 minijack? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Nei, det tror jeg ikke. De fleste PCer har jo et hull til mikrofon like ved siden av. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Nei, det tror jeg ikke. De fleste PCer har jo et hull til mikrofon like ved siden av. Ja, vet det. Men dette headsettet har jo bare en minijack? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det følger med en splitter til PC. Om din PC støtter mikrofon i samme pluggen må du egentlig sjekke med produsenten - men jeg tviler. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Og hvis noen lurer så får man splittere løse for en tier inkl. frakt. http://www.ebay.com/itm/Brand-New-3-5mm-To-Dual-3-5mm-Audio-To-PC-Adapter-Cable-Cord-Smartphone-Headset-/171183840633?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27db5a1d79 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Fungerer mikrofonen selv om jeg kun har 1 minijack? Det kan ingen her svare på når du ikke forteller hva slags maskinvare du har. En del nyere laptoper har en felles minijack for både lyd inn og ut, men på stasjonære er det vanligvis to separate Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Fungerer mikrofonen selv om jeg kun har 1 minijack? Det kan ingen her svare på når du ikke forteller hva slags maskinvare du har. En del nyere laptoper har en felles minijack for både lyd inn og ut, men på stasjonære er det vanligvis to separate Hvordan kan jeg finne ut om min PC har en felles for både inn og ut? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Fungerer mikrofonen selv om jeg kun har 1 minijack? Det kan ingen her svare på når du ikke forteller hva slags maskinvare du har. En del nyere laptoper har en felles minijack for både lyd inn og ut, men på stasjonære er det vanligvis to separate Hvordan kan jeg finne ut om min PC har en felles for både inn og ut? Står kanskje i dokumentasjonen du fikk med og/eller merket med symboler på maskinen... Eller, for andre gang: Fortell hva slags maskinvare du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå