AnonymDiskusjon Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg er ei jente på 25. Jeg har hatt fast kjærste i 6år. Han er et par år eldre enn meg og hadde hatt fire-fem kjærester. For meg er han min første. Vi har et helt okei forhold, men det er ikke noe gnist der og jeg tenker ganske mye på at jeg kanskje har valgt feil. Skal jeg være sammen med han resten av livet uten å ha prøvd meg fram litt i markedet? Det største problemet er at jeg ofte blir forelska i andre gutter. Det kribler i magen og jeg vil bare se på dem, ta på dem, snakke med dem, være med dem. Sånn har jeg aldri hatt det med kjærsten min, og jeg føler nesten at jeg er utro, selv om jeg aldri har gjort mer enn å tenke tanken. Er det vanlig å ha forelskelser utenfor forholdet eller betyr det bare at jeg har valgt feil gutt? Anonymous poster hash: f7c8f...eb4 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Er ikke noe ekspert men det høres ut som at du har mista følelsene for han og du blir interessert av andre gutter, hvis du ikke har følt noe spesielt de siste årene men "Bare vært i forhold" så tror jeg kanskje det blir å lure seg selv i lengden hvis dere en dag skal gifte dere. Spørs om dere er lykkelige sammen eller ikke, er dere lykkelige er kjærlighetens vei så snål at den gnisten kan oppstå på merkelige vis igjen. Vurder hva du selv burde gjøre om du vil avslutte det eller prøve å gjøre noe nytt eller for å piffe opp forholdet for å lage noen gnister Lykke til videre hvertfall.. Det greiene der er aldri lett. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 du må kysse noen frosker før du finner din prins jenta mi. Høres ut for meg som du kaster bort tid. Både din egen og din kjærestes tid. Husk, det er ikke din feil at du har tvil, du kan ikke noe for det. Det er bare sånn det er og bare du kan gjøre noe med det. Kanskje på tide å snakke med kjæresten din om det? han er gammel nok til å ta dette på en veldig voksen måte skal du se Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Høres dessverre ut som at du ønsker å avslutte dette forholdet ut i fra her jeg sitter. Ut i fra egen erfaring kan jeg si at når du føler det slik så kaster du bort både din egen tid og din bedre halvdel sin tid. Om dere er "meant to be" finner dere nok kanskje tilbake til hverandre og Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 helt ærlig: det høres ut som du har noen fantasier du kanskje burde leve ut! 1 Lenke til kommentar
WPX Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Tittelen på innlegget her svarer vel for seg selv. Kom deg vekk og finn noe annet før dere kaster bort mer av hverandres tid Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Det beste er vel å bytte kjæreste noen ganger i året? Da kan en beholde gnisten hele tiden. Ellers må en gjøre en egeninnsats for å skape gnister, og det er jo litt slitsomt. Kan du ikke be om "permisjon" og si at du trenger å prøve ut noen andre muligheter? Hvis han sier ja, så er det jo flott. Hvis ha sier nei, så har du skapt noen gnister muligens. En annen mulighet er jo å utvide dyaden til en trekant. Det burde gi mer spenning og gnister i hverdagen. Dette er jo også en fenomen som hører framtiden til. 1 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 ..eller ta med typen og hopp tandem i fallskjerm, om ikke det skaper kribling i magen så gjør ingenting det.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Hadde du skrevet at det var én annen mann du hadde følelser for hadde jeg sagt det var normalt og du bare må kjempe deg gjennom det om du vet du elsker typen din - når du sier det er "flere, hele tida" vil jeg si du ikke er ment å bli i forholdet du er i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå