Gå til innhold

Hvordan spille lyd gjennom mikrofon?

Anbefalte innlegg

Hvordan kan man spille lyd som man hører på pc'en gjennom mikrofonen slik at folk i Skype samtale kan høre den og? Vet jeg kan bruke stereomix, men får ikke det til.

Beklager om dette er feil sted å legge ut dette spørsmålet, var usikker på hvor det er best å legge ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bruke stereo mix dersom du bruker hovedkortet sitt lydkort til mic. Dersom du har et eget lydkort, må du finne den innebygde micen i det lydkortet som gjenspeiler det du hører i headsettet ditt.

Feks, hos meg er det stereomix dersom jeg plugger micen i hovedkort lydkortet. Siden jeg bruker Creative X-fi HD, så er det "what u hear" jeg må bruke.

Når jeg bruker disse to, så hører alle de andre det jeg hører i mitt headsett. Husk at du må endre mikrofon innstillingen i skype.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Har det noe å si om jeg bruker USB headset? Har dette koblet til i en USB port på tastaturet, ettersom det er letteste stedet å koble det til. Men hva gjør jeg, steg for steg? Har prøvd å google dette.

Har satt Stereo miks som standard innspillingsenhent i stedet for mikrofonen på headsetet, så har jeg valgt at Skype skal bruke Stereo miks som mikrofon. Når jeg da hører på musikk fra Spotify kan ikke de andre i Skype samtalen høre det, hva har jeg glemt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...