Griffin Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei, Jeg vurderer å kjøpe en brukt iMac fra 2011 med Thunderbolt tilkoplinger. Fra før har jeg en Macbook Pro fra 2010 med minidisplay... Maskinene skal brukes til vidt forskjellige formål, så jeg ønsker å kunne bruker iMac'en som ekstern skjerm til Macbook'en... Så vil det fungere å kople en Macbook Pro med miniDisplay utgang til iMac'ens Thunderbolt? Jeg trenger strengt tatt bare bilde... Haster dessverre med svar og jeg ble ikke klok på alle svarene ute på webben Lenke til kommentar
ulle1040 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 I følge denne siden: https://support.apple.com/en-us/HT204592Går ikke dette, da man må ha Thunderbolt på Sourcemaskinen for å få bilde på 2011 iMac. Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Fordi apple produkt bare fungerer så fint om hverandre ja??? Rubbish da... Men takk for kjapt svar Så da må jeg enten finne en eldre og svakere maskin eller bytte Macbook'en også om jeg vil gjøre dette... Hmm... 1 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. mai 2015 Del Skrevet 30. mai 2015 (endret) Jeg bruker en iMac 2010 med kun Displayport til å vise bildet fra en 2013 MacBook Pro Retina med Thunderbolt. Bruker en Mini-Displayport-kabel og iMac i Target Display Mode. Om det fungerer andre veien vet jeg ikke... Endret 30. mai 2015 av magnusalex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå