Gå til innhold

lagging i batllefield

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt mer informasjon slik som:

Prosessortype og hastighet.

Hovedkortspesifikasjoner.

Minnespesifikasjoner.

Operativsystem.

Det jeg kan se allerede, er at skjermkortet ditt er av en eldre dato.

Det kan også være skjermkortet i sammenheng med en treg prosessor som gjør at spillopplevelsen er heller dårlig hos deg.

Desverre vet jeg ikke nok til å kunne bedømme helheten av problemet, men hadde du kunnet oppgi resten av det datamaskinen din har å tilby, så kan vi kanskje komme fram til en begrunnet dom. :)

Lenke til kommentar
Begynner å tvile på om du vet forskjellen på hakking og ping her nå. Det du opplever, er sannsynligvis en kombinasjon. Det dårlige skjermkortet ditt, får det til å hakke, og den dårlige internett forbindelsen din (?), får det til å lagge.

.....Eller serverne han spiller på.

Lenke til kommentar

Har begynt å spille litt Battlefield igjen, med god internettlinje (måler stadig vekk 700-1300 kbit/s på speedometer-test). Men uansett hvilken server (har nå prøvd 10-15 stykker) jeg spiller på, lagger det så fælt!

Er serverene etter hvert så dårlige nå, eller er det hos meg problemet ligger?

Kunne også tenke meg å spille med en klan, dersom noen kunne ta meg inn i varmen, hadde det vært fint! 20 år+

Lenke til kommentar

Sjekk din egen ping. Om du har prøvd så mange servere, og opplever det du kaller "lagg" på alle, så er det nesten sikkert, at det ikke er lagg du opplever, men hakking. Du kan jo også prøve å spille single-player. Jeg sverger ved min søsters fremtidige grav, at du ikke kommer til å oppleve lagg der. Det du nesten garantert kommer til og oppleve derimot, er hakking. Så kjøp deg en Radeon 9600XT. Rimelig, og relativt kjapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...