JågI Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 når jeg spiller battlefield lagger, det har det altid gjort.. trenger hjelp...det er ikke no morsomt å spille når det lagger så j*vli, bestemora mi kan jo gå fortere Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hadde muligens vært kjekt å visst hvordan hardware du har.... Lenke til kommentar
JågI Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 40 gb 512ram GeForce MX 420 (hvis det er no mer du må ha bare si ifra) det er bare noen få ganger det går uten lagg Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Litt mer informasjon slik som: Prosessortype og hastighet. Hovedkortspesifikasjoner. Minnespesifikasjoner. Operativsystem. Det jeg kan se allerede, er at skjermkortet ditt er av en eldre dato. Det kan også være skjermkortet i sammenheng med en treg prosessor som gjør at spillopplevelsen er heller dårlig hos deg. Desverre vet jeg ikke nok til å kunne bedømme helheten av problemet, men hadde du kunnet oppgi resten av det datamaskinen din har å tilby, så kan vi kanskje komme fram til en begrunnet dom. Lenke til kommentar
JågI Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 det er nok skjermkortet mitt tenker jeg...men jeg kunne jo prøve å spille på noen servere som ikke har 700 ping Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Begynner å tvile på om du vet forskjellen på hakking og ping her nå. Det du opplever, er sannsynligvis en kombinasjon. Det dårlige skjermkortet ditt, får det til å hakke, og den dårlige internett forbindelsen din (?), får det til å lagge. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Begynner å tvile på om du vet forskjellen på hakking og ping her nå. Det du opplever, er sannsynligvis en kombinasjon. Det dårlige skjermkortet ditt, får det til å hakke, og den dårlige internett forbindelsen din (?), får det til å lagge. .....Eller serverne han spiller på. Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nå er det da helt naturlig, at serverene blir sortert etter ping. Men han kan selvsagt ha sortert dem etter navn, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 GeForce MX 420 er vel kansje ikke det beste skjermkortet man kan ha er nokk det som fororsaker laggingen Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hvordan internett linje har du da? Tror nok du burde kjøpe deg et litt bedre skjerkort hvis du skal spille battlefield og andre nyere spill Lenke til kommentar
JågI Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 har ADSL åååååå....nytt kort koster jo penger :grine: Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Bare for å få brakt dette på det rene; et GeForce MX forårsaker altså ikke lagg, men hakking. Lenke til kommentar
torry Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Har begynt å spille litt Battlefield igjen, med god internettlinje (måler stadig vekk 700-1300 kbit/s på speedometer-test). Men uansett hvilken server (har nå prøvd 10-15 stykker) jeg spiller på, lagger det så fælt! Er serverene etter hvert så dårlige nå, eller er det hos meg problemet ligger? Kunne også tenke meg å spille med en klan, dersom noen kunne ta meg inn i varmen, hadde det vært fint! 20 år+ Lenke til kommentar
Patrokolos Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Sjekk din egen ping. Om du har prøvd så mange servere, og opplever det du kaller "lagg" på alle, så er det nesten sikkert, at det ikke er lagg du opplever, men hakking. Du kan jo også prøve å spille single-player. Jeg sverger ved min søsters fremtidige grav, at du ikke kommer til å oppleve lagg der. Det du nesten garantert kommer til og oppleve derimot, er hakking. Så kjøp deg en Radeon 9600XT. Rimelig, og relativt kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå