Sander19 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det er en jente som har følelser for meg, jeg har ikke følelser og vil ikke gå inn i et forhold nå. Snakket med bestevenninnen og hun bekrefter dette stemmer, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det er jo til syvende og sist ikke ditt problem. Hvis hun kommer med tilnærmelser, må du bare kontant avvise det om det er sånn du føler det. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hva kan du gjøre? Det er vel ikke verre enn at du bare lar være å bli kjæresten hennes. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Ikke hør på disse folka. Hvis en dame har følelser for deg og du ikke vil såre henne på noen måte så er du, i følge gentlemannsloven, pliktig til å innlede et forhold! Hvis du er på talefot med bestisen hennes så be ho si dat du ikke er interessert til jenta da vel, blir ikke enklere enn det Endret 25. mai 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
Sander19 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Ikke hør på disse folka. Hvis en dame har følelser for deg og du ikke vil såre henne på noen måte så er du, i følge gentlemannsloven, pliktig til å innlede et forhold! Haha, neiii! Vil ikke ha forhold nå Hvis du er på talefot med bestisen hennes så be ho si dat du ikke er interessert til jenta da vel, blir ikke enklere enn det Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) SMS: "vennen du kommer til å gjøre en fyr verdens lykkeligste en dag, men det er ikke meg. jeg vil være din venn og hvis du klarer å være min så fortsetter vi med det." Endret 26. mai 2015 av Henrik2k 3 Lenke til kommentar
ELLE2013 Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Stakkars mann Håper gjenta finner en som ikke får ett slikt ,,kjempe problem ,, Lenke til kommentar
Alette Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 ehh ikke bli sammen med henne?jeg skjønner ikke problemstillingen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Eneste måten jeg kan se for meg motivasjonen for dette spørsmålet er om dere har vært til sengs sammen og hun ønsker et forhold mens du bare ønsker en pulevenn og nå er nysgjerrig på om det er noen gode argumenter for å fortsette slik. Det er det ikke. Sex er supert og trenger ikke å bety at dere må bli sammen men det innebærer at begge har samme innstilling. Å utnytte noens forelskelse for å få seg noe er ikke bra og dersom en er kynisk nok til å misbruke en annen persons kjærlighet til de grader uten å gi beskjed om dine intensjoner er på grensen til total mangel på empati noe som igjen kan være en indikasjon på at en er psykopatisk dersom man har andre områder i livet der man ofte føler behov for å manipulere mennesker rundt seg for å oppnå egne behov. Vet ikke hvordan situasjonen er hos deg men dette problemet burde være lettløst og ikke mer komplisert enn at du sier ifra til henne direkte at du ikke ønsker et fast forhold. For hennes del kanskje bryte kontakten men det kan kanskje være litt brutalt. Hadde en kamerat i ungdommen som var helt despo forelsket i ei jente som ikke hadde samme følelsene men (som jenter flest) likte hun oppmerksomheten hun fikk fra de guttene som sprang etter henne og sa derfor aldri klart ifra til en kar som tydeligvis hadde vanskelig for å kreve en avgjørelse og tydeligvis hadde god tid (for dette pågikk i flere år). Alle rundt ham gjorde narr av ham som oppførte seg så "patetisk". (Teite spørsmål gir teite svar ) Anonymous poster hash: 13b2f...fe5 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 17. september 2015 Del Skrevet 17. september 2015 Det er en jente som har følelser for meg, jeg har ikke følelser og vil ikke gå inn i et forhold nå. Snakket med bestevenninnen og hun bekrefter dette stemmer, hva skal jeg gjøre? Fortell henne det på en hyggelig måte da vel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå