nor50 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg prøver å finne nye hovedlys til bilen på ebay. Finner i Japan, men lurer på om lyktene er like? Dette med symetriske/usymetriske lys jeg tenker på... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Sannsynligvis har de motsatt mønster med mindre det er merket LHD i annonsen Hva slags bil er det til? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg vil tro de er stilt annerledes iallefall. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Lykter i Japan og andre land med venstrekjøring skiller seg fra de vi har her i landet. Hvilken side rattet sitter på har egentlig ingen betydning, men hvilken side man kjører på har det. På gammeldagse lamper er det i glasset forskjellen sitter, på moderne projectorlamper sitter det i linsene som brukes for å projisere lyset riktig. Vær oppmerksom på at enkelte land med høyrekjøring også har lykter som avviker fra de vi bruker her.. (Blant annet USA har det på eldre biler, nyere er jeg litt usikker på..) Endret 24. mai 2015 av Snylter Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Når rattet står på "feil" side er det jo stort sett fordi de kjører på motsatt side av veien som oss... 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jada, men det har vært land med venstrestyring og venstrekjøring.. Jeg vet ikke om det fortsatt forekommer. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Nei, men greit å få pirket litt for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå