smort1 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Ved Moldeelva! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Dette er et flott og velkomponert bybilde hvor farger og skarphet er meget bra. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Spennende ståsted og vinkling. Severdig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Ett godt eksponert og fint bilde, med interessant følgetekst, for en uvitende sjel Det kunne gjerne ha vært litt større format, 1920 i bredden er vel det optimale for de fleste skjermer.....tror jeg ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Takk for titten! Artig å se byen med dine øyne! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Vanskelig å arrestere deg på noe i dette utsnittet og kompen. Den skrå kameravinkelen står seg godt. Graffitien på den grå veggen står seg også fint. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det heller ikke noe å si på. Kanskje 2 mm. kutt i høyrekanten så bildekant og hjørne skjærer i det grønne? Litt småkloning oppe i venstre hjørne ville jeg også gjort. Men disse mine to små kosmetiske pirk er jo strengt tatt ikke nødvendig da få saumfarer kanter og hjørner slik jeg gjør. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Dette er et flott og velkomponert bybilde hvor farger og skarphet er meget bra. Mvh Torbjørn Spennende ståsted og vinkling. Severdig bilde. Vennlig hilsen Ragnar Ett godt eksponert og fint bilde, med interessant følgetekst, for en uvitende sjel Det kunne gjerne ha vært litt større format, 1920 i bredden er vel det optimale for de fleste skjermer.....tror jeg ? Mvh. Rolf Takk for titten! Artig å se byen med dine øyne! Vanskelig å arrestere deg på noe i dette utsnittet og kompen. Den skrå kameravinkelen står seg godt. Graffitien på den grå veggen står seg også fint. Lys, dybdeskarphet, farger og detaljer er det heller ikke noe å si på. Kanskje 2 mm. kutt i høyrekanten så bildekant og hjørne skjærer i det grønne? Litt småkloning oppe i venstre hjørne ville jeg også gjort. Men disse mine to små kosmetiske pirk er jo strengt tatt ikke nødvendig da få saumfarer kanter og hjørner slik jeg gjør. Roar Takker så mye for kommentarene, til dere 5! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg