Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan drepe neglsengen

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Hei alle

Jeg har nemlig hatt problemer med tånegl som har vokst til siden osv... Det etter at jeg brak den for noen år siden. Da skjedde det slik at det vokst ikke fra midten, men på sidene. For mer enn en måned tilbake så fikk jeg en av sidene operert og til slut så har jeg bare en side av tåneglen som er i stand til å vokse. Jeg ville egentlig at han gjorde operasjonen for begge sider men han sa at da måtte han ta mye hud og at jeg måte være sykemeldt...

Nå er det slik at den ene siden som kan vokse hadde bestemt seg å vokse inn i huden min. Det kunne jeg ikke love og jeg tatt det ut. Tatt ... revet... ikke noe stor forskjell det. Jeg er bare interesert om det er en måte jeg kan drepe neglsengen/stammen eller hva det er med tingene jeg kan kjøpe fra butikk eller apotek. Jeg har nemlig ikke lyst å gå tilbake, betale 1400 kr + etterfølging og da ikke kunne gå for noen dager hvis jeg kunne sprøytet syre eller noe på såret jeg har fra utrevingen.  

Jeg her revet en av sidene ut før også derfor tenker jeg ikke så mye om det. Jeg er bare veldig pissed off og vil drepe den. 

Mvh 
Joe ;)

TLDR:  Hva kan jeg drepe neglsengen med hvis jeg har en sår som leder til den. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...