lunitiks Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Heisann. Jeg mener jeg har lest om en slags "skjerm" eller en "ramme" som kan vise digitale bilder (i f.eks. .JPEG format), og samtidig fungere som et vanlig bilde jeg kan sette på bordet. Drømmer jeg, eller eksisterer det noe slikt? En slags miniskjerm med god bildekvalitet, som kan veksle mellom mine digitale foto? Håper noen eksperter kan svare. Hvor kan jeg få tak i det, hva koster det, hva i all verden ER det for noe? Lenke til kommentar
Unix_Guru Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Hei. Du finner det du leter etter på: http://www.thinkgeek.com Mvh, Kay-Thomas. Lenke til kommentar
shahin Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 For en fet sjappe :| Nå må jeg sjekke ALT det de selger 8| Lenke til kommentar
hasoere Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hmm, jeg kan ikke finne den ramma på think geek.. Noen som har direkte link? -Håvard Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Sony lager og en slik ramme, men det koster MØE! Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Hei! Meiner det var på thinkgeek.com at eg for noen år siden kjøpe ei skjorte med omvendt copyright tegn..(d.vs. copyleft..)Ei grønn t-shorte med teksten framme <Body> og bak </Body> Kjøpte også ein caps med teksten framme <head> og bak </head> men,den finner eg diverre ikkje igjenn.. ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå