Nils Christian Skjauff Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Bokfink i det grønne. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Har de blått nebb? Ellers er det et utsøkt foto, fint plassert i flata og friskt med litt grønt ved siden... Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Dette ble meget bra, fine klare farger, god skarphet og en rolig og fin bakgrunn Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Tusen takk for kommentarene ; Helene og Torbjørn ! Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei Nils Christian Flott bofink i det grønne M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Flott og meget skarpt hvor alle detaljer i fjærdrakten kommer fram ! Liker også de grønne bladene på høyre side som utfyller helheten i bildet. Hadde jeg selv vært i stand til å få til et så godt bilde, ville jeg nok klonet bort det grønne nede til venstre og i bunn foran. Selvfølgelig en smakssak, men det er nå min oppfatning. Men for all del, et kjempegodt bilde. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Tusen takk for kommentarene: Leif og Ragnar! Ja, Ragnar, ser at jeg godt kunne klonet vekk det grønne i nedre venstre hjørne. Mvh N.Chr. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Ja, han gjør seg bedre i det grønne enn på min balkong der det gjerne dukker opp minst 2 slike hanner. Perfekt plassert i flata med topp skarphet i fint lys hvilket gir ditto farger og detaljer i den flotte fjærdrakta. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg