Roar F. Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Stubbefar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det må være koselig for ham! Føler han ikke er helt fokusert?.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Gamle stubber blir etter hvert dekorative og spennende å fotografere. Hvitveisen trives også i slike omgivelser. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Lurte først på om det var et måsagrodd bilvrak da det ser ut som en støtdemper nede i hjørnet på den. Vanskelig å påstå at du skulle tatt med mer ute til venstre da jeg jo ikke vet hva som befinner seg der. Men er litt inne på at du kunne kutte mellom to diagonaler oppe hvorav den ene kommer fra stubbens bakkant og slik fått et stående format da det som befinner seg til høyre her egentlig ikke gir noe til bildet da jo stubben er hovedmotiv. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Lurte først på om det var et måsagrodd bilvrak da det ser ut som en støtdemper nede i hjørnet på den. Vanskelig å påstå at du skulle tatt med mer ute til venstre da jeg jo ikke vet hva som befinner seg der. Men er litt inne på at du kunne kutte mellom to diagonaler oppe hvorav den ene kommer fra stubbens bakkant og slik fått et stående format da det som befinner seg til høyre her egentlig ikke gir noe til bildet da jo stubben er hovedmotiv. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. Roar Stubben er delmotiv. Hvitveisen er også viktig. Nytt liv rundt en tilårskommen stubbe. :-) Skarpheten var ikke all verdens, oppdaget jeg etter at jeg fikk kommentar på akkurat det. Blender 4 var en ren tabbe fra min side her. Til venstre befant det seg en åker, som gjorde at det ble lyst i skogen bak og opp til høyre. Fant ut, rett nok i ettertid, at å ta bilder av natur i kanten av skogen, gir bedre kontroll på bakgrunn enn om alt bare er mørk skog, og om ikke 100% naturlig, så iallefall mer interessant motiv. Men det irriterer meg at jeg klarte å glemme å stille blenderen. Ville brukt rundt 11 iallefall, men hadde vel tatt et annet bilde rett før, der maks blenderåpning syntes som en god plan. Et bilde som vel ikke overlevde den innledende sorteringen, når sant skal sies. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg