Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ødelagt HDMI på laptop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åja, så man kan ikke styre musa på maskinen osv? Hørtes ganske knotete ut og styre med tlf..

Nei, det er faktisk ikke knotete. Det blir som en interaktiv fjernkontroll hvor du bare klikker på hva du vil se ved hjelp av telefonen.

Du skriver at du bruker Popcorn Time. Du kan bruke det med Chromecast også.

Lenke til kommentar

Åja, så man kan ikke styre musa på maskinen osv? Hørtes ganske knotete ut og styre med tlf..

Nei, det er faktisk ikke knotete. Det blir som en interaktiv fjernkontroll hvor du bare klikker på hva du vil se ved hjelp av telefonen.

Okei :) har du eller noen her prøvd det? Er bildet stabilt når man ser film osv?

Lenke til kommentar

Okei :) har du eller noen her prøvd det? Er bildet stabilt når man ser film osv?

Jeg bruker ikke Popcorn Time, men det fungerer utmerket når jeg bruker Netflix, HBO Nordic, Youtube, Viaplay, Plex ol.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Chromecasten fungerer veldig godt til mitt bruk vertfall!
Og du har jo en Elkjøp i nærheten, hvorfor ikke prøve en Chromecast? Om du ikke liker det har du jo 30-dagers returrett
Koster jo bare rundt 279, og er mulig å styre fra mobil og nettbrett (og Chrome fra PC)

Lenke til kommentar

Chromecasten fungerer veldig godt til mitt bruk vertfall!

Og du har jo en Elkjøp i nærheten, hvorfor ikke prøve en Chromecast? Om du ikke liker det har du jo 30-dagers returrett

Koster jo bare rundt 279, og er mulig å styre fra mobil og nettbrett (og Chrome fra PC)

Ja, stemmer det.. Kanskje jeg kan prøve det :) Men har lest at den har veldig begrensede funksjoner og er unødvendig om man har smart tv?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg kjøpt meg Chromecast og får jo delt skjermbildet, men det lagger helt sykt og det blir lyd på både tven og pcen når jeg spiller av ting :p

Har også prøvd med popcorntime, men det fungerer ikke i det hele tatt:S Den står bare på "Streames til chromecast 99%" også skjer det ikke mer.. Kjipt :/

Lenke til kommentar

Er TV'en langt unna routeren?

Det skal ikke bli bilde begge steder samtidig. Har du Android telefon?

Nei, routeren ligger på tv benken, oppå Canal digital boksen.

Har Android tlf ja, men har prøvd å dele skjermbildet på PCen ved å klikke på chromecast ikonet i Chrome på PCen og velge cast skjermbilde (eksperimentelt, eller hva det står, så skjønner jo det ikke fungerer optimalt, men da er det ubrukelig for min del)

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke prøvd, for har ikke netflix:P da kunne jeg bare brukt appen på smart-tven.. Jeg bruker kun Popcorn time til å se ting med nå om dagen. Syntes Netflix og Viaplay osv har altfor dårlig utvalg sammenlignet

Endret av petrine_91
Lenke til kommentar

Ja, jeg har lest det. Har prøvd både via Popcorntime programmet ved å caste/streame videoen og ved å caste tv skjermen når jeg har det oppe, men ingen av delene fungerer.. menmen, da har jeg testet det hvertfall :) Får heller prøve meg på en sånn USB-HDMI adapter og se om det fungerer

Lenke til kommentar

Ja, jeg har lest det. Har prøvd både via Popcorntime programmet ved å caste/streame videoen og ved å caste tv skjermen når jeg har det oppe, men ingen av delene fungerer.. menmen, da har jeg testet det hvertfall :) Får heller prøve meg på en sånn USB-HDMI adapter og se om det fungerer

^Du gjør det sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...