anonymanonym12345 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei, Når jeg åpner ny fane i Chrome, får jeg alltid opp "search.safefinder.com" noe som er veldig irriterende. Aner ikke hvordan jeg har fått det. Etter litt internettsøk om hvordan fjerne det, er visstnok steg 1 å avinstallere det i "Kontrollpanel", før man i steg 2 resetter innstillingene i nettleseren. Jeg kan ikke finne hverken Safefinder eller noe lignene i mitt kontrollpanel, og det hjelper IKKE å resette innstillingene i Chrome. Hadde vært VELDIG takknemlig for hjelp her .... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Malwarebytes Anti-Malware fjerner slikt. Her er en god veiledning for ditt problem: Remove Search.SafeFinder.com virus (Removal Guide) Lenke til kommentar
anonymanonym12345 Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Malwarebytes Anti-Malware fjerner slikt. Her er en god veiledning for ditt problem: Remove Search.SafeFinder.com virus (Removal Guide) Etter å ha avinstallert Abobe et eller annet, som var det nyligst installerte programmet i Kontrollpanel, så forsvant jaggu Safefinder også! Thanks, anyway =) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Men kjør en scan med Malwarebytes uansett. Det hender det ligger igjen noe "drit". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå