Gå til innhold

Dette bilspillet ser rimelig tøft ut

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Det kommer mange av de samme spillene hele tiden

Han har et poeng. De er alle like

Tøv...

Det er stor forskjell på både ulike bilspill og ulike skytespill. At mange av dem er like tilsier ikke at alle av dem er det... De som påstår dette har ligget under en stein disse årene.

Nei det har vi ikke ;) Det er en grunn til at jeg aldri har brydd meg om bilspill (Minus mario kart) og det er fordi dem alle er like. De plopper ut med nye kopier hele tiden akkurat som cod...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle bilspill er like ved at kontrollene er like. Akkurat som alle FPS er like fordi man styrer med f.eks mus og tastatur. Spill Euro Truck Simulator 2 og Burnout du, og ikke prøvå si at de er kloner.

Tilbake kan jeg si at alle kartspill, som Mario Kart, er kloner.

Lenke til kommentar

Tøv...

Det er stor forskjell på både ulike bilspill og ulike skytespill. At mange av dem er like tilsier ikke at alle av dem er det... De som påstår dette har ligget under en stein disse årene.

Nei det har vi ikke ;) Det er en grunn til at jeg aldri har brydd meg om bilspill (Minus mario kart) og det er fordi dem alle er like. De plopper ut med nye kopier hele tiden akkurat som cod...

Hvorfor ta seg bryet med å kommentere bilspill når du ikke bryr deg da?

Endret av JoseCuervo
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Tøv...

Fordi han kommenterte på kommentaren min vel, det er vell ikke vanskelig å skjønne?
Lenke til kommentar

Tøv...

Fordi han kommenterte på kommentaren min vel, det er vell ikke vanskelig å skjønne?

Skjønner det, men hvorfor komme inn til en tråd som handler om bilspill først, når du ikke bryr deg om bilspill?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

For å si min mening. Det er ikke slik at de som ikke liker bilspill ikke kan kommentere i artiklene ;) Men denne tråden var død i mange dager før ad kom og gjenåpna den så jeg har ikke noe Interesse av å diskutere dette her da denne saken er ferdig for min del ;)

Lenke til kommentar

true. der er en minoritet som skiller seg ut

en minoritet som ikke teller i min bok fordi de er så få i det uendelig store havet av (brace yourself) bullshit (imo)

Du får det til å høres ut som om det er en håndfull unike spill blant tusen duplikater. Det finnes nok av spill med unik og spennende vri. Dog, at multiplayer-spill ofte er repeterende skal jeg heller si meg enig i.

Men det å benekte unntakene, som ikke er så få som du skal ha det til, er tullete. Dette gjelder spesielt singleplayer.

Dude......det nytter ikke å prøve å forandre tankegangen min XD. Jeg har 70% gitt opp på vestlige spill nå.

Endret av PurgatoryX
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Dude......det nytter ikke å prøve å forandre tankegangen min XD. Jeg har 70% gitt opp på vestlige spill nå.

Jeg har 70 % ingen forhold til uvestlige spill. xD Men ble oppmerksom på et japansk spill som het Catherine tror jeg, som så litt sykt ut (which is a good thing). Om det er bra vet jeg ikke. Utenom det har jeg ikke mye vilje til å kaste meg i Nintendo-universet.

Hva med havet av alle klassikere og mesterverk som finnes fra både nå- og førtiden (bl.a. indiespill)? Jeg med visse modifikasjoner si at fakta taler deg imot. Men nå er det slik at alle har sin egen smak. Bare synd at det å pløye gjennom råtne spillprosjekter forpester spillgleden og minimerer andres milepæler med fryktelige imitasjoner av andres spill. Det produseres for mange spill, for mange dårlige spill, for mange spill som kunne vært bedre, for mye melking. Det er et slag i tryne. De kaster bort folks tid, de kaster bort deres egen tid, bare for enkle penger. Faen.

Samtidig føler jeg man kan resultere godt ved å ta ibruk før brukte konsepter. Et eksempel er kjøresimulatorer. Her vil man ha (økt) realisme, og har ikke noe behov for Hot Wheels-konsepter for å piffe det opp. Når det gjelder skytespillsjangeren bruker de gjerne gameplayet som basis og pakker det inn i en ny atmosfære og historie. Dette kan fungere godt om historien og gameplayet bærer spillet godt. Jeg spiller ofte spill som jeg ser film og tenker at så lenge gameplayet er bygget på en god (men ikke nødvendigvis innoverende) oppskrift, så kan det fungere. Men dype story lines er ikke like hot i 2015 som før, vil jeg tørre å påstå.

Det er mulig vi er ganske enige om man ser bak våre individuelle vinklinger.

Endret av AdNauseam
Lenke til kommentar

Jeg har 70 % ingen forhold til uvestlige spill. xD Men ble oppmerksom på et japansk spill som het Catherine tror jeg, som så litt sykt ut (which is a good thing). Om det er bra vet jeg ikke. Utenom det har jeg ikke mye vilje til å kaste meg i Nintendo-universet.

Hva med havet av alle klassikere og mesterverk som finnes fra både nå- og førtiden (bl.a. indiespill)? Jeg med visse modifikasjoner si at fakta taler deg imot. Men nå er det slik at alle har sin egen smak. Bare synd at det å pløye gjennom råtne spillprosjekter forpester spillgleden og minimerer andres milepæler med fryktelige imitasjoner av andres spill. Det produseres for mange spill, for mange dårlige spill, for mange spill som kunne vært bedre, for mye melking. Det er et slag i tryne. De kaster bort folks tid, de kaster bort deres egen tid, bare for enkle penger. Faen.

Samtidig føler jeg man kan resultere godt ved å ta ibruk før brukte konsepter. Et eksempel er kjøresimulatorer. Her vil man ha (økt) realisme, og har ikke noe behov for Hot Wheels-konsepter for å piffe det opp. Når det gjelder skytespillsjangeren bruker de gjerne gameplayet som basis og pakker det inn i en ny atmosfære og historie. Dette kan fungere godt om historien og gameplayet bærer spillet godt. Jeg spiller ofte spill som jeg ser film og tenker at så lenge gameplayet er bygget på en god (men ikke nødvendigvis innoverende) oppskrift, så kan det fungere. Men dype story lines er ikke like hot i 2015 som før, vil jeg tørre å påstå.

Det er mulig vi er ganske enige om man ser bak våre individuelle vinklinger.

jeg ble mer fokusert på at svaret ditt kom SÅ sent, en hel måned senere. Hadde glemt dette også

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...