twarr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Min søster mistet sin mobil (Nokia 3510i) og var helt sikker på at den lå inne i huset en eller annen plass...... Hun har lett lenge, men ikke funnet den att..... den lå ute i dritveret (snø, regn osv) i over 2 MÅNEDER! Så til slutt fannt hun den uten, helt gjennomvåt, vi la den på tørking i 3 dager, prøvde å skru den på, og VOILA! Den funker! Den funker 100 % som før! Den har ikke noen skader.... Er ikke dette veldig rart? skulle tro at kretskortene, i alle fall skjermen, skulle ta skade av det? Den lå tross alt ute i over 2 måneder! Utrolig bra vil jeg si! *grin* Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 litt flaks og ...,.,,, har du et bilde av hvor den lå??? skulle ha vært morro å se.... hvor bor du foresten (i nord eller i sør) spør pga. tempraturen : Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vent minst 2 uker før du feirer altfor voldsomt... Hvis den er fuktskadet kan den funke fint til å begynne med, men så etter noen uker dør den. For godt. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Jeg bor på Vestlandet..... 4 mil fra Ålesund.... den ligg midt ute på marken faktisk! Tempraturen har da vært helt nede i -6/7 grader så det har vært ganske kaldt, og det har regnet mye! Bilde? kan ordne i morgen vi får vente og se da.... vi håper på det beste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå