Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Begynner jeg å bli lesbisk? erfaringer?

Anbefalte innlegg

Altså jeg har lenge visst at jeg har vært bifil da jeg tiltrekkes av både menn og kvinner (selv om jeg ikke har hatt sex med jenter før). Men nå så har det blitt slik at jeg plutselig ikke vil ha sex med menn... altså jeg blir tiltrukket av menn når jeg møter på nye eller blir sjekket opp, og blir liksom forelska og slikt og vil ha sex, men med en gang vi liksom skal ha sex så føler jeg ikke at jeg vil på samme måte som før. De vil alltid ha mye sex mens jeg ikke vil. 

Nå har jeg som sagt ikke hatt sex med jenter før, men forelsker meg og tenner på jentesex. Tror kanskje det er en sjanse for at jeg liker det er mer enn vanlig sex med gutter. Noen der ute som har opplevd lignende, at dere først har vært bifile men så fått en slags "overgang" til å bli lesbiske? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er født en seksuell legning. Det er ikke slik at du blir lesbisk over natta.

njaaaa... dette er vel ikke helt riktig. 

Hvordan forklarer du isåfall høyere forekomst av lesbiske jenter innen kvinneidrett og skoler med bare jenter?

Ei venninne av meg begynte på folkehøgskole i sverige som var med bare jenter... hun sa etter 6 mnd hadde halvparten av jentene blitt "lesbisk" og fått seg jentekjærester.... inkludert hun selv.....  når hun kom tilbake til norge igjen ble hun hetro-ish igjen :p

miljø har noe å si også er det jeg prøver å få frem her :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Interesser kan utvikle seg over tid. Det er langt fra ukjent at folk som i utgangspunktet trives i heterofile forhold og har et bra sexliv etterhvert finner ut at homofile forhold er mye mer interessant for dem. Seksualitet kan være en veldig flytende greie.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke bare skjedd over natta. For to år siden begynte jeg å merke en merkelig interesse for jenter, og siden den gang så har interessen bare økt og økt. Fantaserte ofte om ei venninne jeg sto ganske nær, som jeg og hadde fått følelser for. Det føles som en slags overgang, og jeg syns selv det er ubehagelig å ikke helt vite jvor jeg selv står.

Lenke til kommentar

Har du vært interessert i menn tidligere da? Jeg skrev et innlegget litt lenger ned i samme forum, om lignende følelser. Men jeg har aldri følt noe for menn før. Har aldri hatt kjæreste. Det er i det siste at jeg har begynte å tenke på hvorfor jeg ikke liker menn, og hvordan jeg egentlig ser på kvinner. Det er så naturlig at kvinner kommenterer skjønnheten til andre kvinner, så jeg har alltid tenkt at jeg bare "ser" kvinners skjønnhet, ikke at jeg faktisk kanskje tiltrekkes kvinner. Tror jeg heller mer mot kvinner enn mot menn selv. Men er fortsatt usikker :)

Lenke til kommentar

Hvordan forklarer du isåfall høyere forekomst av lesbiske jenter innen kvinneidrett og skoler med bare jenter?

Ei venninne av meg begynte på folkehøgskole i sverige som var med bare jenter... hun sa etter 6 mnd hadde halvparten av jentene blitt "lesbisk" og fått seg jentekjærester.... inkludert hun selv.....  når hun kom tilbake til norge igjen ble hun hetro-ish igjen :p

Høyere forekomst kan forklares ved at jenter som er lesbiske søker seg til steder med mange jenter, for da er det statistisk sett flere lesber der også. 

Miljø kan også være næringstoffer og mat som moren får i seg under svangerskapet, ikke kun sosialt miljø. 

Lenke til kommentar

Høyere forekomst kan forklares ved at jenter som er lesbiske søker seg til steder med mange jenter, for da er det statistisk sett flere lesber der også. 

Miljø kan også være næringstoffer og mat som moren får i seg under svangerskapet, ikke kun sosialt miljø. 

For noen er nok det forklaringen, for andre er det andre grunner.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...