Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Prestegårdsalleen Klokkarstua Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Vakkert bilde som er godt komponert liker de klare fargene som viser oss at snart er det sommer. For jeg vil ikke kalle det sommer enda da det er så kaldt. MVH Tove Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 V2s "sigd" gjennom bildeflata gjør at denne versjonen er min foretrukne. Fint! -bjarte. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Vakkert bilde som er godt komponert liker de klare fargene som viser oss at snart er det sommer. For jeg vil ikke kalle det sommer enda da det er så kaldt. MVH Tove Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 V2s "sigd" gjennom bildeflata gjør at denne versjonen er min foretrukne. Fint! -bjarte. V2 er nok det beste bildet av de to, enig der. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Flotte og vakre begge bildene, men jeg er jo svak for komposisjonelle lekkerbiskner - så V2 er nok den jeg lander på mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Flotte og vakre begge bildene, men jeg er jo svak for komposisjonelle lekkerbiskner - så V2 er nok den jeg lander på mvh Jan Takk for kommentar, og som du sier, V2 er et Ok bilde. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Vakre bilder begge to , men v2 er nok også min favoritt med en meget flott komposisjon og flotte intense farger. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Flott motiv. Selv om V1 kanskje er den mest forutsigbare måten å vise fram dette motivet, og V2 har fått omtale som fotografisk mer interessant, så liker jeg V1 best. :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Nydelige bilder begge to! Virkelig flotte! Fint komponert og i friske farger! V2 har mest wow-faktor kanskje! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei Ragnar ! Jeg måtte le litt når jeg leste forklaringen din til bildene Jeg synes begge to ble kjempefine, og i likhet med deg synes nok jeg også at V2 er best. Du må ikke ha noen betenkeligheter med å bruke det som hovedmotiv, riktig nok så er det nok tatt fra samme ståsted, men på helt forskjellige årstider, så det kan neppe kalles plagiat Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Vakre bilder begge to , men v2 er nok også min favoritt med en meget flott komposisjon og flotte intense farger. Mvh Alec Hjertelig takk for kommentaren. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Flott motiv. Selv om V1 kanskje er den mest forutsigbare måten å vise fram dette motivet, og V2 har fått omtale som fotografisk mer interessant, så liker jeg V1 best. :-) Takk for din vurdering og kommentar! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Nydelige bilder begge to! Virkelig flotte! Fint komponert og i friske farger! V2 har mest wow-faktor kanskje! Hei, og takk for din tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Hei Ragnar ! Jeg måtte le litt når jeg leste forklaringen din til bildene Jeg synes begge to ble kjempefine, og i likhet med deg synes nok jeg også at V2 er best. Du må ikke ha noen betenkeligheter med å bruke det som hovedmotiv, riktig nok så er det nok tatt fra samme ståsted, men på helt forskjellige årstider, så det kan neppe kalles plagiat Mvh. Rolf Hei Rolf ! Ville jo ikke tråkke noen på tærne så jeg fant det best å nevne dette med likheten i forklaring til bildene, men som du sier så blir bildene forskjellige ut fra tidspunkt på dagen og tidspunkt på året. Hyggelig å lese din tilbakemelding og kommentar. Skj Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Dette ser ut til å være et veldig vakkert sted som helt sikkert er verdt et besøk. Det er to fine og velkomponerte bilder du her viser med fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Dette ser ut til å være et veldig vakkert sted som helt sikkert er verdt et besøk. Det er to fine og velkomponerte bilder du her viser med fine farger og en god skarphet. Mvh Torbjørn Takk for hyggelig kommentar. Fint landskap i området her. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 To flotte komposisjoner. Hvem som er hipp og hvem som er happ spiller ingen rolle. Nevner likevel at jeg antagelig ville klonet bort den utbrente spydspissen av ei sky som kommer inn fra venstre som et jagerfly oppe i V2. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 To flotte komposisjoner. Hvem som er hipp og hvem som er happ spiller ingen rolle. Nevner likevel at jeg antagelig ville klonet bort den utbrente spydspissen av ei sky som kommer inn fra venstre som et jagerfly oppe i V2. Roar Her har jeg jobbet hardt og pusset opp bildet med blant annet å ta vekk uønskede trafikk- og opplysningsskilt og smågreiner med mer, men oversett det helt åpenbare med de kritthvite skyene helt oppe i venstre hjørnet. Min samboer sier jeg må være blind på det ene øyet, men takk skal du har Roar som bemerket dette. Har allerede lagt ut ny versjon V2. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg