Gå til innhold

Prestegårdsalleen Klokkarstua

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Vakre bilder begge to , men v2 er nok også min favoritt med en meget flott komposisjon og flotte intense farger.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Hei Ragnar ! Jeg måtte le litt når jeg leste forklaringen din til bildene :) Jeg synes begge to ble kjempefine, og i likhet med deg synes nok jeg også at V2 er best.

Du må ikke ha noen betenkeligheter med å bruke det som hovedmotiv, riktig nok så er det nok tatt fra samme ståsted, men på helt forskjellige årstider, så det kan neppe kalles plagiat :D

Mvh. Rolf :)

Lenke til kommentar

Hei Ragnar ! Jeg måtte le litt når jeg leste forklaringen din til bildene :) Jeg synes begge to ble kjempefine, og i likhet med deg synes nok jeg også at V2 er best.

Du må ikke ha noen betenkeligheter med å bruke det som hovedmotiv, riktig nok så er det nok tatt fra samme ståsted, men på helt forskjellige årstider, så det kan neppe kalles plagiat :D

Mvh. Rolf :)

Hei Rolf !

Ville jo ikke tråkke noen på tærne så jeg fant det best å nevne dette med likheten i forklaring til bildene, men som du sier så blir bildene forskjellige ut fra tidspunkt på dagen og tidspunkt på året. Hyggelig å lese din tilbakemelding og kommentar.

Skj

Lenke til kommentar

Dette ser ut til å være et veldig vakkert sted som helt sikkert er verdt et besøk. Det er to fine og velkomponerte bilder du her viser med fine farger og en god skarphet.

Mvh Torbjørn

Takk for hyggelig kommentar. Fint landskap i området her.

Skj

Lenke til kommentar

To flotte komposisjoner. Hvem som er hipp og hvem som er happ spiller ingen rolle.

Nevner likevel at jeg antagelig ville klonet bort den utbrente spydspissen av ei sky som kommer inn fra venstre som et jagerfly oppe i V2.

Roar

Her har jeg jobbet hardt og pusset opp bildet med blant annet å ta vekk uønskede trafikk- og opplysningsskilt og smågreiner med mer, men oversett det helt åpenbare med de kritthvite skyene helt oppe i venstre hjørnet. Min samboer sier jeg må være blind på det ene øyet, men takk skal du har Roar som bemerket dette. Har allerede lagt ut ny versjon V2.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...