MagnusDenKule Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hei, når jeg prøver å kjøpe noe på steam står det: For the protection of the account holder this purchase has been declined. Har hørt at det skjer hvis man har kjøpt mye på kort tid, at det er en slags cooldown, men hvor lenge varer den? Hvordan får jeg den bort? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 har du satt på noen aldersgrense begrensning, enten frivillig eller ved uhell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 et kjapt google søk sier at du enkelt og greit må kontakte steam support, og forvente å ikke kunne kjøpe noe på et par dager^^ Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Huuuh?? Så det er en maxgrense innenfor et gitt tidsrom? Kan du fortelle hvor mye du har kjøpt for den siste uka/ måneden. Må være ganske mye kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
MagnusDenKule Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Har kontaktet steam support, for en uke siden, enda ikke svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå