Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

V-power. Diesel Shell


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal man betale for dyrere diesel, altså V-power. Hvem gjør det og hvorfor gjøre de/dere det?

Joda jeg har salgsargumentene til mer eller mindre Shell-ansatte. Mer hestekrefter, spar penger og renser osv. De forteller at noen bare kjører på det og skryter fælt av det, andre igjen fyller angivelig hver 4.de tank med V-power. Videre er det sagt at det er forskjell på de forskjellige bilmerker, hvor stort utbyttet skal være. Om det skulle ha noe å si, kjører jeg en pent behandla Mercedes Vito 116 automat 2-hjulsdrift.

For 25 år siden utdanna, dog aldri praktiserende, jeg meg som anleggsmekaniker. Dvs mye er glemt, men håper å kunne følge en debatt eller eventuelle tilsvar med en slags forstand og relevante spørsmål, om jeg lurer på noe :)

 

Her kan vi i en VG-artikkel se litt både for og i mot, Shell og konkurrenter og andre som ikke har satt seg inn i det. Og jeg er i grunn like klok.

Siden jeg er mistroisk stoler jeg mer på folk det går an å stille spørsmål, eventuelt drar i gang en debatt man kan følge i et forum der jeg antar en del bilkyndige vanker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...