Joachim_F Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 ... Men bare i dataspill.Saudi-arabiske kvinner får kjøre motorsykkel ... Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Progressivt! Ikke alle i den Saudiske konge-familien er drittsekker skjønner jeg. To tvillinger som kjemper mot religiøs sekterisme - veldig aktuelt. Ei som er homoseksuell - wow, modig gjort. Jeg vet ikke hvor dypt anti-homofilien ligger i islamsk religion eller arabisk kultur, men når man tenker på hvor kort vi egentlig er kommet fra den ellers i verden så er det litt imponerende når en saudisk prins velger å sette homofili i et positivt lys. Kanskje dette spillet til og med kan bidra positivt til utviklingen i landet, hvem vet. Men jeg tror at han prinsen hadde lygekors når han sa at spillet ikke var politisk... Endret 26. mai 2015 av Mithridates VI Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg tror at dette spill konseptet hadde vært veldig bra som et 80-talls Capcom beat'em up krysset med et arkade racing spill. Men nå er det vel ikke oss retrofile som er målgruppen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg