gveiset Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Jeg har merket plustelig at ventemodus er deaktivert i Windows. Hvor får man aktivert det? Eneste jeg har funnet er å aktivere dvalemodus. Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 hva mener du med "plutselig"?? har du installert siste utgave av brikkesettdrivere og skjermkortdrivere?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 høyreklikk skrivebord->egenskaper->skjermbeskytter->strøm->nederst i det nye vinduet... dette er i xp pro nor kan hende det er noe lignende i bios Lenke til kommentar
gveiset Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Ja, det jeg mener med plutsetlig er at det skjedde over natta. Tidligere så hadde jeg alternativet at jeg kunne benytte ventemodus, men nå er det bort. Ikke opplevd noen kræsj o.l. Maskina fungerer som den skal. Har vært innpå strøm alternativer, men der finner jeg bare altnernativer for skjerm, harddisk og dvalemodus, ikke ventemodus. Endret 17. november 2003 av gveiset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå