Gå til innhold

Urban katedral

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte v2 jeg. Veldig vakkert bilde og god utnyttelse av lyset. Du sier det er en kompositt, er det omgivelsene og damen som i utgangspunktet er i hvert sitt bilde? I så fall er det imponerende å få lyset til å se så riktig ut.

Henning

Lenke til kommentar

Jeg likte v2 jeg. Veldig vakkert bilde og god utnyttelse av lyset. Du sier det er en kompositt, er det omgivelsene og damen som i utgangspunktet er i hvert sitt bilde? I så fall er det imponerende å få lyset til å se så riktig ut.

Henning

Takker for slike kommentarer fra selve "lysmesteren" :)

Skulle egentlig ned på bensinstasjonen i går kveld for å fylle på med snus, så tok jeg det ene bildet i undergrunnen. Nå er det slik at jeg nesten må ha ha med et menneske i bildene for at det skal bli litt sus over det hele. Så jenta er fra en annen shoot i fjor.

Som du sier, så er det litt jobb med skygger i PS for å få det til å se riktig ut - ellers vil man feile helt. Øving gjør mester - men laaang vei igjen :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Siden du bruker ordet katedral blir det lett å velge v2 her.

God bruk av lys og skygger.

Hvit kjole var vel et must i denne svarthvitsettingen.

Roar

Ja, jeg var litt usikker på om jeg skulle vektlegge de komposisjonelle "reglene" eller gå for det som limte tittel og bildet best. Jeg er glad for at du nevner V2 - break the rules :) Eneste er at jeg har en liten tvangstanke om kvadratiske formater i tillegg :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Flott dette Jan liker hvordan du har utnyttet det naturllige lyset på en flott måte!! Helt i din stil!

Hilsen Tove

Takker tove, naturlig lys er brukt i begge de oppbrinnelige bildene bak kompositten - og ingenting slår naturlig lys :) Eneste er at jeg har forsterket litt på skyggene på jenta for å få det til å se riktig ut.

mvh

Jan

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...