Gå til innhold

handel på amazon.co.uk

Anbefalte innlegg

Hei..

Forrige søndag bestilte jeg noe på amazon til rett under 200kr.

Ble sendt dagen etter fra tyskland. så jeg lurer på hvor lang tid det vil ta? Sjekket og om det kunne sendes til norge, noe som det da kunne, innenfor den og den datoen. Men da jeg var inne å sjekket bare sånn for morsomhetens skyld så så jeg at akkurat samme vare stod oppført som kan ikke sendes til norge, og dette var da et par dager etter at jeg bestilte. Kan dette ha noe å si for om varen min kommer fram eller ikke, evt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har bestilt bøker fra Amazon.com, og de kommer fra Tyskland. Går helt greit. Men jeg har også opplevd at enkelte varer ikke kan bestilles til Norge, og de er det ikke mulig å betale.

Du får nok det du har bestilt og betalt for.

Lenke til kommentar

Er gått lei av Amazon nettopp på grunn av at det er så mange varer som ikke sendes til Norge. Man kan selvsagt bruke et firma som holder en postadresse i USA til formålet, men jeg synes det blir for mye styr.

Jeg bruker heller ebay der det er mulig.

Lenke til kommentar

Hei, har bestilt bøker fra Amazon.com, og de kommer fra Tyskland. Går helt greit. Men jeg har også opplevd at enkelte varer ikke kan bestilles til Norge, og de er det ikke mulig å betale.

Du får nok det du har bestilt og betalt for.

Jeg fikk hvertfall betalt det jeg skulle ha, og fikk kvittering på det.. Så da kommer det nok, får jeg håpe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...