Torbjørn Milje Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Vårlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Flott lanskapsbilde! Fin beskjæring! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Flott utsnitt og komp med god dybdeskarphet i fint lys som henter farger og detaljer. Merker meg en fin diagonal som går ut på høyre ramme oppe. Skulle jeg gulpe opp litt kosmetisk pirk så måtte det bli litt rensing nede i venstre hjørne. Men ser jo at slikt fort kan oppfattes som utidig pirking på et ellers flott bilde. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Velkomponert bilde med fint lys og harmonisk plassering av elementer/motiver i billedflate. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Mange linjer her: gjerdet, refleksjonene i vannet, i lia bak. De leder blittet mitt litt opp og ut til høyre, men noen trær skygger for det som er der, og det skaper en spenning, synes jeg. Veldig bra komposisjon! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Tusen takk til dere alle for de hyggelige og fine kommentarene dere har gitt dette bildet. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg