Gå til innhold

Huawei P8 erfaring?

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med denne telefonen? Skal ha ny telefon og valget står mellom denne og Samsung Galaxy S6. Jeg er klar over at sistnevnte antagelig et en bedre telefon, men jeg er usikker på om den er verdt 2000 kroner mett og om jeg er villig til å betale det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer an på hva du synes er viktig på en tlf. Jeg skaffet meg en Huawei P8 tidligere denne uken for å sammenligne den med min S6 Edge. Jeg beholder Edge da den har bedre kamera, skjerm, trådløs lading og bedre design. Når det er sagt så er min erfaring med Huawei P8 svært positiv. Tlf har utsøkt kvalitet og finish og scorer høyt på de fleste punkter. Skjerm, kamera ,ytelser og batteritid er alle mer enn tilfredstillende. Videre så er den rik på innstillinger/funksjoner og den støtter minnekort opptil 128GB, noe jeg ønsker S6 hadde gjort. Om forskjellene er verdt 2000 er det bare du som kan svare på.

Lykke til med valget ☺

Lenke til kommentar

Ingenting spesielt dårlig med P8, det er som sagt en meget god mobil men S6 er for meg bedre. Hadde kameraet på P8 matchet S6 så hadde jeg valgt den, men er vel mye å forvente tatt bildesensorene og prisen i betraktning. Beholder uansett P8 en stund for å se hva neste oppdatering byr på. Går du for S6 vil jeg tro du blir fornøyd. Det beste er å gå i butikk og prøve begge modellene.

Endret av blutut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...