blured Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Premier League24-05-2015 Kl. 16:00 @ KC Stadium Vises på: TV 2 Sport Premium / Sky Sports Siste seriekamp denne sesongen. Litt vemodig, men med handlekraften LVG og Woody viste med Memphis, så ser jeg frem til hva silly season har å by på. Carrick og Shaw er ute, mens DDG og Rooney antakelig er tilbake. Hull kan med seier her redde plassen i PL på bekostning av Newcastle, og vi kan fremdeles (i teorien) kapre tredjeplassen (om Arsenal taper med noen mål). Jeg håper derfor at vi knaller til med et skikkelig offensivt/"twitching-ass" lag, og går inn for en storseier. Evnt. at vi lar unge spillere som McNair, Januzaj, Pereira få prøve seg. Siste seks kamper:HC: WLLLWDMU: LWWLLL Siste oppgjør på KC Stadium:26-12-2013 - 2:327-12-2009 - 1:324-05-2009 - 0:1Mulig lagoppstilling: -----------------------Valdes----------------------- -----Tony---------Smalling----Jones-------Rojo------ ------------------------Blind----------------------- ---------Herrera-------------------Fellaini--------- ----------Mata---------Rooney--------Young---------- ##### ##### Endret 24. mai 2015 av blured Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Håper også vi får sett noen unggutter, men Pereira er vel fortsatt opptatt med landslag? Lenke til kommentar
blured Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Hmm, ja det er mulig. Håper spesielt på Januzaj egentlig, hadde vært gøy om han fikk en hel kamp. I tillegg så håper jeg at Di Maria får starte sammen med Herrera, på bekostning av Fellaini. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Håper hull vinner og Newcastle taper. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Håper veldig at Di Maria får litt spilletid. Han blir dog sikkert benka fra start pga Young's form. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Håper hull vinner og Newcastle taper. 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Uff..jeg er så spent. Så nervøs. Hadde sannsynligvis unngått et "to be or not to be"-scenario hvis vi bare hadde greid å slå Burnley, for det burde vi ha klart. Nå henger PL i en tynn tråd igjen. Vi er et bunnlag/nedre-halvdel-lag i PL, og vil alltid være det. Men jeg mener likevel at vi er et lag som burde være gode nok til å henge med. Så nå i dag håper og krysser jeg fingrene som bare det, og kommer sannsynligvis til å grine uansett utfall. “We have a saying in Ireland that pressure is for tyres. This is a game of football and we have to look forward to it. We know we need to win it and we know we’re more than capable of doing that." - David Meyler http://mobile.hullcitytigers.com/news/article/meyler-well-rise-to-the-occasion-2468012.aspx Håper hull vinner og Newcastle taper. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg gir meg egentlig litt faen i dag. Hull må gjerne vinne sånn at de holder seg i PL, men jeg klager ikke hvis vi vinner heller. Jeg har tatt ferie fra Manchester United etter en berg- og dalbane av en sesong. Gleden har vært stor og skuffelsen likeså. Vi må gjerne vinne og vi må gjerne tape, jeg bryr meg faktisk ikke. Håper på en underholdende kamp. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Kunne ikke brydd meg mindre om Hull og Bruce, de har hatt 37 kamper å redde seg selv på. Forventer en knallavslutning på sesongen. 0-5. 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Herlig at vi starter med Di Maria - Herrera! Ellers så er vel alt som forventet, DDG har f.eks gjort sin siste kamp... Edit: Og vi vinner selvfølgelig 0-5, samtidig som Arsenal taper 0-2. Dermed får vi like mange poeng, og helt identisk målforskjell med Arsenal. Endret 24. mai 2015 av blured Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Samme med Falcao, regner jeg med. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Deilig. Har ønsket å se Di Maria inn for Fella i noen kamper nå. På tide at han får starte igjen! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Kan nesten ikke huske sist Di Maria starta for oss. Om vi taper og The Toons rykker ned, kan de i hvertfall ikke klage på at vi ikke stilte med et sterkt nok lag! Lenke til kommentar
blured Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Sist gang var 09. mars, borte mot Arsenal i cupen... Så en liten stund siden ja. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Spennende lagoppstilling i dag! Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Fascinerende hvordan LvG greier å snorke når han prater Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Edit: Og vi vinner selvfølgelig 0-5, samtidig som Arsenal taper 0-2. Dermed får vi like mange poeng, og helt identisk målforskjell med Arsenal. Da går vel dere over pga flere mål scoret? Edit: Nei, det blir likt det også ja. Òg mål i mot faktisk. Hadde faktisk vært litt gøy, jeg lurer på hva som blir resultatet av tabellen da Endret 24. mai 2015 av Christiαno Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Så Thorstvedt mener at DdG kanskje ikke er så skadet, men at han skal bort, så dere vil teste om Valdes er et ok førstevalg neste sesong? Haha! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Edit: Og vi vinner selvfølgelig 0-5, samtidig som Arsenal taper 0-2. Dermed får vi like mange poeng, og helt identisk målforskjell med Arsenal. Da går vel dere over pga flere mål scoret? Med 5-0 til United og 2-0-tap for Arsenal ender begge lag opp med 67-37.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå