Gunder1 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva er det som er så genialt med denne? Kan noen å forklare meg litt om hva den kan som ikke andre kan? Hørte om den nettopp, finner ikke noe reviews på den... Anyone? Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) *klipp*KiSS DP-1500, DP-1504 (40GB HDD) and DP-1508 (80GB HDD) are all based on the Slim Line DivX® Compatible DVD Player KiSS DP-1000, these three players have also a built-in Ethernet Port and a PC Card Slot (For Wireless Connection), enabling them to read Audio/Video/Picture content straight from a PC with the KiSS PC-Link Software as well as WebRadio.*klipp* Enkelt fortalt, med harddisk kan du lagre det du drar ned fra nett, og du kan f.eks streame film rett fra pc'n din, slik at du kan spille "backup" filmene dine fra serveren din rett inn på dvd spilleren, uten å behøve å kaste bort plater. Pluss at den spiller alle kjente formater, og den er oppgraderbar via en cd du brenner ut med image/bios på Edit: Kiss DVD Spillere Viser igjen forøvrig til denne linken Endret 4. desember 2003 av Sozinho Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Min Sega Dreamcast is the best of them all! Viser alle formater jeg har prøvd uansett hva! Trengte ikke å gjøre noe med den engang Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) *klipp*KiSS DP-1500, DP-1504 (40GB HDD) and DP-1508 (80GB HDD) Er disse også kalt DL 500- 504- 508?? Hvor selges disse, jeg finner bare DL1000 hos Multicom, men ikke de andre... Endret 4. desember 2003 av Gunder1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå