abarhaugen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei... Lette rundt på forumet, men fant ingen bedre plass å plassere dette innlegget. Jeg har sett at en del produsenter nå har startet med DVD/DivX spillere du kobler mot tv.. Så jeg har et spørsmål: Hvilken er den beste (støtter flest formater osv. osv.) (pris)? Andreas Barhaugen. Lenke til kommentar
Star Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Har en Pioneer S serie jeg.. med slot in , om det er vanlig intern dvd i pc du mener? Har pioneer 305s ellers også.. Pioneer, pioneer, pioneer.. det er og blir pioneer Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 XBOX!! Den vinner i spesielt på "støtter flest formater" , Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 det viser seg egentlig at alle produsentene sliter med en mengde bugs.... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 helt klart xbox! Alt annet er bare kvasi.. Tull og tøys og slit.. kommer alltids nye versjoner av codecet osv.. Lenke til kommentar
darker Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 syns ps2'en min fungerer utrolig bra til xvid/divx/dvd jeg. Nå må den moddes, med det må jo xbox også for å kunne kjøre divx? Testa dog en kiss spiller for litt tid tilbake, må vel innrømme at den var en smule bedre enn min ps2 da. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 syns ps2'en min fungerer utrolig bra til xvid/divx/dvd jeg. Nå må den moddes, med det må jo xbox også for å kunne kjøre divx? Men har ps2 harddisk som du kan hive filmene innpå? Kan den kobles opp i nettverk for å streame filmene fra en annen maskin? Har den et vidunderlig program som heter XBMP? Slenger meg på dem som mener X-box er den beste dvd/divx/xvix-avspilleren. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Til de som mener at xbox/ps2 er best. Har dere testet sigmakortet som står i kiss-spilleren? Det slår alt av tvut på skjermkort inkludert jallakonsollen til bill og co , og da tenker jeg på bildekvaliteten. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Kjøpte meg Kiss DP-500 idag, fungerer utmerket. Tar alle plater og spiller alt jeg har kastet på den foreløpig . Xboxen min er forebeholdt spill (moddet og loadet til øra seff). Telcontar Lenke til kommentar
esk Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dersom man innstallerer linux på xboxen slipper man å modde den for å bruke den som divx spiller. Da kan den gjøre masse andre artige funksjoner også Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Men hvis du installerer linux på den er jo det ekstremt tungvint å spille av videoer også... Tror ikke det er så mange som er klar over hvordan XBOX Media Player funker, eller hvor bra den egentlig er. Synes den knuser alt som er tilgjengelig på PC også. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hæ! kan ps2 spille av divx? hvordan? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hæ! kan ps2 spille av divx? hvordan? Mener å huske at du må ha et lite program i tillegg til til selve filmen på cd'en. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Mener å huske at du må ha et lite program i tillegg til til selve filmen på cd'en. fortell ps.. må du ha chip i ps2en eller? Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tror KISS blir den neste DVD spilleren som skal inn i stua her... DP-558 kommer med 80GB harddisk og TV-tuner fra fabrikken De fleste KISS modellene har har også ethernet adapter... KISS Hadde egentlig planer om å modde en XBOX og bruke til dette, men ser ut til at jeg kan la det være med det... Skjelden jeg føler for å sitte i stua og spille også lixom... EDIT: Dårlig planlagt utførelse av innlegg... Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 noen som selger kiss spillere i norge da? Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fant denne: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/16...nor/default.htm Kjapt søk i kvasir finner du sikker flere Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Multicom.no og siba Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Telebutikken.no Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå