Gå til innhold

Litt deppa over utefest

Anbefalte innlegg

Jeg er 15. Jeg er blitt invitert på en fest aktig greie ved bogstadvannet om noen dager. Jeg vet at det blir drikking og jeg drikker ikke og har ingen planer om å gjøre det heller. Jeg vet at det kanskje blir gruppepress, men det er jeg ikke bekymret for. Jeg tror jeg kommer til å kjenne 2-3 stykker, men jeg vet ikke hvor mange som kommer. Hosten er besteveninna mi. Jeg gjorde det rette og snakket med mamma om det. Hun sa at kanskje dette egentlig ikke var noe jeg ville selv, som jeg tror er rett, og det endte med at hun sa nei til at jeg kunne dra.

Jeg er litt deppa nå fordi hva hvis det blir kjempekoselig og jeg ikke er der. Jeg har aldri drukket eller vært på fest før og er egentlig litt nysgjerrig på hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg opplevde det da jeg var 15 (er 21 nå) er at festene på den tia var veldig oppskrytt. Jeg vil påstå de aller fleste på den alderen har ikke lært seg å drikke ordentlig og ender oftest opp dritings eller ligger en eller annen plass og spyr. Jeg i dag kan godt gå på en fest og være edru da de jeg henger med/møter på som oftest er godfull og lett å prate/henge med. Men å henge med en gjeng med dritings ungdommer tror jeg nok ikke du vil ha særlig lyst til. Hadde selv mange venner som ikke var med på fester, og de begynte heller gradvis når de følte for det. Tror moren din har rett i at du ikke burde gå, men det er da min mening:) 

Lenke til kommentar

Du burde ikke sagt at det var fest, bare at du skulle overnatte hos venninnen din... Men du får muligheten til å dra på mange flere fester i årene som kommer, så er ikke noe å deppe over.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...