Dranita Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hei Kjøpte meg The witcher 3 her om dagen, men jeg har problemer med att det crasher ut i desktop! Har lest litt rundt anf problemet og det kan være att drivern til GPU ikke er optimal eller att det er for svakt. Jeg har ett https://www.komplett.no/sapphire-radeon-r9-285-2gb-gddr5/824252kort! Dette burde vel holde? har også sett etter no drivere til kortet men jeg finner ingen. Noen som har noen forslag eller link til en driver? Takker for all hjelp:) Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Finner ikke drivere? Er bare å søke "AMD graphics" så kommer du til siden. Prøv den her du: http://www2.ati.com/drivers/amd-catalyst-omega-14.12-with-dotnet45-win8.1-64bit.exe edit: du trenger ikke noe nytt skjermkort Endret 23. mai 2015 av Sampson 1 Lenke til kommentar
Dranita Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Finner ikke drivere? Er bare å søke "AMD graphics" så kommer du til siden. Prøv den her du: http://www2.ati.com/drivers/amd-catalyst-omega-14.12-with-dotnet45-win8.1-64bit.exe edit: du trenger ikke noe nytt skjermkort Drivern var vist up to date! så er nok ikke det da! faen allså, ødelegger hele spill gleden når dette skjer ganske ofte! Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Da må du nok fortsette feilsøkingen, kan være mye rart som gjør at det krasjer. Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 jeg fikk samme som du beskrev, men det var i mafia 2, jeg fant ikke feilen og endte med og sette inn Windows 8.1 på nytt, aldri hatt noe problemer etter det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Nå er du faktisk ikke den eneste som sliter med dette problemet , det ser ut som de stakarene som har kjøpt et Nvidia kort sliter litt mer , men også Amd eiere har problemer med ustabilt spill som ikke fungerer i det hele tatt. Nå bør det også påpekes at piratversjonen til Witcher 3 er den som er aller mest problematisk og at mange som eier Steam versjonen ikke sliter. Uansett forvent at Amd slipper ny driver snart (beta for witcher 3) og at Spillet blir patchet om noen dager. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Det lå en Beta driver allerede på AMD sine nettsider, hvis den du fikk av meg var samme som du hadde, kan du prøve beta driveren. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Nå er du faktisk ikke den eneste som sliter med dette problemet , det ser ut som de stakarene som har kjøpt et Nvidia kort sliter litt mer , men også Amd eiere har problemer med ustabilt spill som ikke fungerer i det hele tatt. Nå bør det også påpekes at piratversjonen til Witcher 3 er den som er aller mest problematisk og at mange som eier Steam versjonen ikke sliter. Uansett forvent at Amd slipper ny driver snart (beta for witcher 3) og at Spillet blir patchet om noen dager. Du glemte at noobs alltid har mere problemer enn andre ( ) Endret 23. mai 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Nå er du faktisk ikke den eneste som sliter med dette problemet , det ser ut som de stakarene som har kjøpt et Nvidia kort sliter litt mer , men også Amd eiere har problemer med ustabilt spill som ikke fungerer i det hele tatt. Nå bør det også påpekes at piratversjonen til Witcher 3 er den som er aller mest problematisk og at mange som eier Steam versjonen ikke sliter. Uansett forvent at Amd slipper ny driver snart (beta for witcher 3) og at Spillet blir patchet om noen dager. Du glemte at noobs alltid har mere problemer enn andre Ja vanskelig å ta knekken på de grønne trollene i Witcher 3 og dette er definitivt et noobs problem når spillet krasjer hver gang. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Nå er du faktisk ikke den eneste som sliter med dette problemet , det ser ut som de stakarene som har kjøpt et Nvidia kort sliter litt mer , men også Amd eiere har problemer med ustabilt spill som ikke fungerer i det hele tatt. Nå bør det også påpekes at piratversjonen til Witcher 3 er den som er aller mest problematisk og at mange som eier Steam versjonen ikke sliter. Uansett forvent at Amd slipper ny driver snart (beta for witcher 3) og at Spillet blir patchet om noen dager. Du glemte at noobs alltid har mere problemer enn andre ( ) Flott at eksperter som deg kommer med gode løsninger da istedenfor å bare komme med tull. Edit: Jeg ville ha ventet noen dager å sett om det kommer en patch til spillet eller en driver som fungerer. Er bestandig noe krøll med nye AAA titler ved launch. Endret 23. mai 2015 av TheKims Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Nå er du faktisk ikke den eneste som sliter med dette problemet , det ser ut som de stakarene som har kjøpt et Nvidia kort sliter litt mer , men også Amd eiere har problemer med ustabilt spill som ikke fungerer i det hele tatt. Nå bør det også påpekes at piratversjonen til Witcher 3 er den som er aller mest problematisk og at mange som eier Steam versjonen ikke sliter. Uansett forvent at Amd slipper ny driver snart (beta for witcher 3) og at Spillet blir patchet om noen dager. Du glemte at noobs alltid har mere problemer enn andre ( ) Flott at eksperter som deg kommer med gode løsninger da istedenfor å bare komme med tull. Edit: Jeg ville ha ventet noen dager å sett om det kommer en patch til spillet eller en driver som fungerer. Er bestandig noe krøll med nye AAA titler ved launch. Bytt navn til KimWhinesAlot igjen du Lenke til kommentar
Dranita Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Er dette jeg får som problem etter det krasjer Solve a problem with AMD/ATI Video DriverAMD/ATI Video Driver has stopped working properly. For info about possible solutions to this problem, go online to the following Knowledge Base (KB) article Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Mener å ha lest at enkelte har installert msi afterburner og tatt sliders litt ned (underklokke altså). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå