Gå til innhold

EnHundEtterLys


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig dekorativt. Selv om det er et bilde som er satt sammen av mange forskjellige eksponeringer oppleves det som rolig og harmonisk takket være det blå-grønne fargefilteret.

 

Takk Mikael. Som du er inne på så er utfordringen å skape en ro/harmoni på noe som bygger opp flere problemstilling for hvert lag som blir valgt med. mvh IngvaldN
Lenke til kommentar

En spesiell sjanger som jeg kan lite om, men kan i hvert fall fortelle deg at jeg synes bildet er vakkert å betrakte !

 

Vennlig hilsen Ragnar

 

Takker mye for den Ragnar. Jeg har ved flere anledninger beveget meg bort fra den logisk riktige tilnærmingen. ( jeg gjør trad. bilder også) . Jeg håper /prøver å skape en alternativ opplevelse. Kjekt å høre når man treffer. mvh ingvaldN.

Lenke til kommentar

I filmens dager ville dette antagelig blitt kalt dobbelteksponering. Når er det vel lagjobbing med gjennomskinnelighet.

Dette synes jeg ble av dine bedre i den sjangeren.

 

Roar

 

Takker Roar. Det har vært og er en trang fødsel, også med en del pepper etter veien. Ja, det vet jeg du også kjenner til : ) Litt kaosterapi for min del å jobbe med disse og mye eventyr underveis. Når det fungerer er det svært hyggelig, og ellers er det bare å fatte nytt mot : ) mvh IngvadlN

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...