IngvaldNordland Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 EnHundEtterLys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Veldig dekorativt. Selv om det er et bilde som er satt sammen av mange forskjellige eksponeringer oppleves det som rolig og harmonisk takket være det blå-grønne fargefilteret. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Av en eller annen grunn datt en gammel sangtittel ned i hodet mitt, eller sang og sang ... "When the goblins invade Madrid". :-) Det der må da være en goblin?? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Veldig stilig! Deilig fargepalett! Godt jobba! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Liker veldig godt dine kompositter - dette er inget unntak Ingvald. Supert i mine øyne! mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 I filmens dager ville dette antagelig blitt kalt dobbelteksponering. Når er det vel lagjobbing med gjennomskinnelighet. Dette synes jeg ble av dine bedre i den sjangeren. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 En spesiell sjanger som jeg kan lite om, men kan i hvert fall fortelle deg at jeg synes bildet er vakkert å betrakte ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Veldig dekorativt. Selv om det er et bilde som er satt sammen av mange forskjellige eksponeringer oppleves det som rolig og harmonisk takket være det blå-grønne fargefilteret. Takk Mikael. Som du er inne på så er utfordringen å skape en ro/harmoni på noe som bygger opp flere problemstilling for hvert lag som blir valgt med. mvh IngvaldN Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 En spesiell sjanger som jeg kan lite om, men kan i hvert fall fortelle deg at jeg synes bildet er vakkert å betrakte ! Vennlig hilsen Ragnar Takker mye for den Ragnar. Jeg har ved flere anledninger beveget meg bort fra den logisk riktige tilnærmingen. ( jeg gjør trad. bilder også) . Jeg håper /prøver å skape en alternativ opplevelse. Kjekt å høre når man treffer. mvh ingvaldN. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 I filmens dager ville dette antagelig blitt kalt dobbelteksponering. Når er det vel lagjobbing med gjennomskinnelighet. Dette synes jeg ble av dine bedre i den sjangeren. Roar Takker Roar. Det har vært og er en trang fødsel, også med en del pepper etter veien. Ja, det vet jeg du også kjenner til : ) Litt kaosterapi for min del å jobbe med disse og mye eventyr underveis. Når det fungerer er det svært hyggelig, og ellers er det bare å fatte nytt mot : ) mvh IngvadlN Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Veldig stilig! Deilig fargepalett! Godt jobba! Takke så mye Helene : ) Godt å høre!! mvh IngvaldN Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Av en eller annen grunn datt en gammel sangtittel ned i hodet mitt, eller sang og sang ... "When the goblins invade Madrid". :-) Det der må da være en goblin?? Ja det kan det godt være : ) Tror han aner at noe er på gang. Mange takk fpor din kommentar. mvh IngvadlN Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Liker veldig godt dine kompositter - dette er inget unntak Ingvald. Supert i mine øyne! mvh Jan Tar med all oppmuntring med takk Jan : ) Svært hyggelig å lese. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Dette må man vel si hører hjemme i den abstrakte verden, mer et drømmebilde. Dette er meget flott laget med god comp og fine farger Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Dette må man vel si hører hjemme i den abstrakte verden, mer et drømmebilde. Dette er meget flott laget med god comp og fine farger Mvh Torbjørn Mange takk for den Torbjørn : ) mvh IngvaldN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg