MikaelTj Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Et bilde jeg vil legge i "jeg vet ikke hva det er, men jeg liker det" boksen Det er et bilde litt på den abstrakte siden og da synes jeg det passer best med den sort-hvite versjonen. SH "skjuler" menneskene i bakgrunnen og tar vekk grønnfargen slik at nettet får den fulle oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Stilig raritet! God komp! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Helt klart s/h versjonen i mine øyne og det gjorde seg med god og rett bruk av dybdeskarphet her. mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Svarthvit for fargegale meg også. Den gir liksom litt mer rom for fantasier (som jeg vel har nok av). Roar Lenke til kommentar
deleted Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Litt sen igjen gitt. Beklager det, men takk for alle kommentarene deres. Forstår på dere at farger ikke var tingen, og det ser jeg godt. Skal tas til etteretning Endret 26. mai 2015 av WiRe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg