Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spille av musikk i bil uten multimedia-system

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en Mercedes uten multimedia system og ønsker å spille av musikk fra iPhonen min på anlegget. Men jeg sliter med å finne noe som lar meg gjøre det.

Jeg vet det finnes FM sendere og har prøvd det før, men kvaliteten er ganske dårlig..

Saken er at det kun er 12V innngang framme, ikke engang minijack.. Har sett på Belkin CarAudio Bluetooth, men slik jeg skjønte det må jeg ha minijack inngang - som jeg ikke har..

Noen tips eller, utenom å stappe i multimediasystem?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja jeg vil koble til via bluetooh, men jeg må tydeligvis ha minijack til det.. Utrolig at den ikke har det.

Er en Benz A170 2005. Å bytte bare spiller tror jeg ikke går, for da må jeg ut med hele rammen som spilleren er en del av, og kjøpe ny..

Lenke til kommentar

Det finnes sett til å ettermontere Aux inngang i hanskerommet. Det var ekstra utstyr på den tiden men spilleren har sikkert en inngang på kontaktene bak. Sjekk hos bilradiospesialisten eller hos en MB forhandler

Lenke til kommentar

Har den kassettspiller? Man får kjøpt "kasetter" på nettet med AUX-inngang hvor man kan koble til ting.

EDIT: Så ikke før nå at den er fra 2005, har vel ikke det da :p Trodden det var snakk om en gammel bil.

Så du har kun FM-radio og ikke noe mer? Hadde vært fint med et bilde som cossiemk1 sier :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Jeg har en fm modulator liggende så hvis ikke noe annet hjelper kan du få den for portokostnadene.

Men den boksen du skulle brukt heter Mercedes AUX 110 og selges på Bilradiospesialisten for 1995kr

Endret av rillto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...