Lami Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hei! Har en Mercedes uten multimedia system og ønsker å spille av musikk fra iPhonen min på anlegget. Men jeg sliter med å finne noe som lar meg gjøre det. Jeg vet det finnes FM sendere og har prøvd det før, men kvaliteten er ganske dårlig.. Saken er at det kun er 12V innngang framme, ikke engang minijack.. Har sett på Belkin CarAudio Bluetooth, men slik jeg skjønte det må jeg ha minijack inngang - som jeg ikke har.. Noen tips eller, utenom å stappe i multimediasystem? Takk for svar Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Enkleste vil være å få koblet til via bluetooth, hvor gammel er mercedesen og har du mulighet til å bare bytte spiller? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Ja jeg vil koble til via bluetooh, men jeg må tydeligvis ha minijack til det.. Utrolig at den ikke har det. Er en Benz A170 2005. Å bytte bare spiller tror jeg ikke går, for da må jeg ut med hele rammen som spilleren er en del av, og kjøpe ny.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Gidder du legge ut et bilde av spilleren din, så kan jeg se hva jeg finner Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Har du sjekket hanskerommet? Mercedes liker å gjemme aux ingangen der. Lenke til kommentar
rillto Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Det finnes sett til å ettermontere Aux inngang i hanskerommet. Det var ekstra utstyr på den tiden men spilleren har sikkert en inngang på kontaktene bak. Sjekk hos bilradiospesialisten eller hos en MB forhandler Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Har den kassettspiller? Man får kjøpt "kasetter" på nettet med AUX-inngang hvor man kan koble til ting. EDIT: Så ikke før nå at den er fra 2005, har vel ikke det da Trodden det var snakk om en gammel bil. Så du har kun FM-radio og ikke noe mer? Hadde vært fint med et bilde som cossiemk1 sier Endret 26. mai 2015 av TMB Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Takk for svar alle! Jeg har sett i hanskerommet, eneste jeg fant var enten CD holder eller cd spiller, er ihvertfall mange trays til CD der :/ Tok bilde av spilleren: Takk!! Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 På første bilen min brukte jeg en FM-modulator man koblet inn på selve antennekabelen. Den fungerte veldig bra. Men den trenger strøm og må kobles på bak på spilleren. Lenke til kommentar
rillto Skrevet 28. mai 2015 Del Skrevet 28. mai 2015 (endret) Jeg har en fm modulator liggende så hvis ikke noe annet hjelper kan du få den for portokostnadene. Men den boksen du skulle brukt heter Mercedes AUX 110 og selges på Bilradiospesialisten for 1995kr Endret 28. mai 2015 av rillto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå