iq mons Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 korleis får man til å spele spilla?? grungi svaret dit? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 det er ikke lov å si hvor man får tak i spilla Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hm.. nå prøvde jeg Blizzard ngage installer.sis på p800'en min, men fikk bare "incompatible installer" eller noe lignende. Akkja.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 En liten oppdatering over hvilke spill som fungerer: På 3650 fungerer følgende spill (krever "flight mode"/safe mode for å starte): SonicN Puyo Pop På 6600 fungerer følgende spill: SonicN Puyo Pop Pandemonium Tomb Raider Super Monkey Ball Tony Hawk Pro Skater Noen med 6600 som har lyst å kommentere hvordan det er å spille med joysticken? Er det mye dårligere enn den navi-key'en som finnes på 3650? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Monkey Island 2.. kjøres via eScumm. Kan også spille MI1, Sam & Max, Day of the tentacle, Indy 4, etc.. Wow!! Konge! Hva slags telefoner kan bruke dette? Skal kjøpe ny telefon nå... Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 En liten oppdatering over hvilke spill som fungerer: På 3650 fungerer følgende spill (krever "flight mode"/safe mode for å starte): SonicN Puyo Pop På 6600 fungerer følgende spill: SonicN Puyo Pop Pandemonium Tomb Raider Super Monkey Ball Tony Hawk Pro Skater Noen med 6600 som har lyst å kommentere hvordan det er å spille med joysticken? Er det mye dårligere enn den navi-key'en som finnes på 3650? Det skulle jeg GJERNE likt å fortelle deg...om noen kunne fortelle meg hvordan jeg får spillene over på mobilen.....oh well. AKIRA Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Monkey Island 2.. kjøres via eScumm. Kan også spille MI1, Sam & Max, Day of the tentacle, Indy 4, etc.. Wow!! Konge! Hva slags telefoner kan bruke dette? Skal kjøpe ny telefon nå... P800/810/900 Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Noen med 6600 som har lyst å kommentere hvordan det er å spille med joysticken? Er det mye dårligere enn den navi-key'en som finnes på 3650? det funker veldig bra å navigere med joysticken.. sikkert litt vanskelig i starten, men absolutt ikke vanskelig nå som jeg har spilt litt.... bare å ha en tommel på joysticken og en tommel på 5/7 knappene... det er synd at ngage spill tar så stor plass... *gå til datakjeden(komplett) og kjøpe meg 256 mmc)* Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Kan noen sende meg en mail med beskrivelse av hvordan man får fikset disse spilla inn på 3650 og 6600? [email protected] Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Det er ikke tillatt å diskutere piratkopiering eller komme med informasjon som kan lede til piratkopering på forumet, jfr retningslinjene: http://forum.amobil.no/index.php?act=SR&f=60 Denne tråden har nå begynt å bevege seg over grensen for hva som er tillatt, og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg