Ovidia2 Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hverdag og helg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Har en del lignende bilder selv. Dette er så bra at det gjerne kan benyttes i reklame for Canon eller bladet Fotografi. Kaffekoppen understreker for øvrig det hverdagslige. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Har en del lignende bilder selv. Dette er så bra at det gjerne kan benyttes i reklame for Canon eller bladet Fotografi. Kaffekoppen understreker for øvrig det hverdagslige. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen Ragnar. Ja det gjeller jo å få inn det hverdagslige og moro å blande det sammen med hva man selv driver med i sitt liv.. God helg videre til deg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Selv er jeg Nikon-entusiast, men ellers er dette reklamefoto av høy kvalitet Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hmmm?! Synes jeg har sett dette før i dag... Skikkelig flott reklame dette! 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Kunne kanskje het "morgeninspirasjon" - kaffe og foto Den lille kaffesverten på kanten av koppen er en liten men viktig detalj i mine øyne. Godt komponert med en kameravinkel som gjerne ikke alle hadde kommet på. Kjenner meg litt igjen i historien - man nyter en stille stund før huset våkner opp - gjerne som her. mvh Jan 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Første ? kaffekoppen er unnagjort ser jeg og utstyret ligger klart for dagens oppdrag. Ser du i likhet med meg bruker kanonbra utstyr. Roar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Tusen takk Bekir, Helene, Jan og Roar! Fint du så kaffen på kanten av koppen Jan ja det er jo de små detaljene som skaper noe interessant i bildene. Ja Roar jeg er også fornøyd med Canon har bare brukt det. Jo kamerautstyret lå der og ventet på å få bli brukt i går.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg