Øystein.F. Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Ambisiøst eventyrspel vil setje fokus på alle delar av ein eventyrars liv.Zelda møter Dark Souls i Little Devil Inside Lenke til kommentar
Johste Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Hvorfor sammenligner du spillet med dark souls? 1 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Så stilig ut, men de fiendene der virket helt useless. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hvorfor sammenligner du spillet med dark souls? Trolig bare kopiert rett fra eurogamer.net. http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-22-little-devil-inside-merges-wind-waker-with-bloodborne?utm_source=eurogamer&utm_medium=in-article-promo Virker som de "henter mye inspirasjon" derfra med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Liker tanken. Grafikken og stilen var kul. Men kickstarter valgene, var smulen dyre syntes jeg. Har lært at Kickstarter er som å kaste terning. Vet aldri hva man får. 1 Lenke til kommentar
SupplyApollo Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Liker tanken. Grafikken og stilen var kul. Men kickstarter valgene, var smulen dyre syntes jeg. Har lært at Kickstarter er som å kaste terning. Vet aldri hva man får. Yeah.. Du Kickstarter en tanke om ting, og er aldri sikker på hvordan produktet blir til slutt. Dette spillet så ut som min kombinasjon av animasjoner/sjarm/konsept, så måtte backes! Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Har så utrolig lyst på noe Brothers: A tale of two sons-aktig En av de mest underholdende og rørende indie-spillende på lenge, til tross for at det var relativt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå