thoerl Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Heisann! Jeg har nylig kjøpt meg et headsett siden mitt gamle ikke funket på høyre øre. Noe som var høyst ubehagelig. Jeg snakket litt med de i butikken og endte med å kjøpe meg et astro a40 headsett. Det hadde ikke noen dårlig reviews som jeg hadde sett og virket som et ganske rått headsett. Men... så skulle jeg rigge det opp når jeg skulle ta meg noen timers gaming etter mange timers eksamenslesing. Jeg har ingen optical port på pc'en min. Så da lurer jeg. Hvor mye forskjell er det da når jeg ender opp med å bruke den "vanlige" inputten i forhold til opticalen? (beklager min bruk av lite begreper, men satser på dere forstår hva jeg mener med vanlig ledning.) Det stoppet meg ikke for gamingen, og lyden var utrolig bra selv uten den. Super digg med den mixamp'en for å justere lyden i spillet eller lyden på de man chatter med. Men hvor god lyd er den med da lurer jeg på og er det mulig å fikse det med opticalen(har en følelse at det er nei, lov å spørre)? MVH Erlend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå