PrimesAreCool Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 The Witcher 3... Alle snakker om downgrades, men spør du meg er dette fremdeles det grafisk fineste spillet som finnes i dag. Hva synes dere? Sjekk ut denne videoen og gjør opp en egen mening:P Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Modded Skyrim ligger noen hakk over synes jeg. 1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Syns fortsatt Witcher 3 ser bedre ut. Tenker ikke på detaljnivået men designet av verdenen. Skyrim virker langt mer tommere her mens skogen i Witcher 3 ser faktisk ut som en skog full av liv. Begge er bra men omgivelsene i Witcher 3 er virkelig dritbra designa, skulle ønske detaljnivået var høyere. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) EVE online! Litt annen stil da, men fortsatt ganske pent. Endret 23. mai 2015 av PatSharpX 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Synes at The Witcher har litt for overdrevne farger enkelte plasser. Noen liker det, men jeg er ikke en av de. Glemte av å nevne at The Witcher er en av de peneste spillene ute, men jeg synes Skyrim ser hakket bedre ut med mods. Endret 23. mai 2015 av TheKims Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 (endret) Witcher 3 slår nok de fleste uansett hva de andre skulle mene. Lo litt at noen tok Eve i bildet, hahha... Endret 23. mai 2015 av nagina Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Witcher 3 er vakkert, men mest på ute omgivelsene. Inne omgivelser har jeg sett bedre, vil si det blir knust der av Assassin Creed Unity f.eks: Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 The Vanishing of Ethan Carter er heller ikke så verst... 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Nye Need for Speed spillet som kommer slår alt lett litt annen stil men likevel https://www.youtube.com/watch?v=ybZ5nchDm6o Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Jeg er enig med TS her, og delvis James Bond (NFS-atmosfæren ser faktisk ganske bra ut). Ikke pga. detaljnivået, ikke pga. fotorealismen, men pga. atmosfæren som etter min mening er mye viktigere i et spill. Det å skape en spennende verden er egentlig ganske vanskelig. Lager du et banedesign med sylskarpe teksturer og fotorealistisk grafikk så er det fortsatt elendig om det mangler atmosfære. Dette er en kunst ikke alle klarer. Jeg er veldig fan av Half-Life også når det kommer til banedesign. The Vanishing of Ethan Carter ser også veldig pent ut. På mange måter var gamle spill mye bedre på banedesign, grafikknivået idag krever mye mer av designeren og fokuset går ofte bort på kjedelig fotorealistisk grafikk som verken har liv eller atmosfære. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Lo litt at noen tok Eve i bildet, hahha... Hvorfor det? Syns du ikke at det er pent? Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Witcher 3 er fantastisk pent, syntes det blir enda penere med sweetfx preset. folka oppdaterer de ganske ofte. https://sfx.thelazy.net/games/game/970/ Gleder meg forøvrig helt vilt til Battlefront, har tro på det kan bli ekstremt pent Endret 24. mai 2015 av henrikrox Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Jeg er enig med TS her, og delvis James Bond (NFS-atmosfæren ser faktisk ganske bra ut). Nydelig sagt Det bare oser illegal Street Racing av kommende NFS og det liker jeg. Når du er inne på atmosfæren i spill så tror jeg uten tvil noe jeg aldri vil komme til å glemme var Doom 3 og F.E.A.R. Atmosfæren er faktisk ganske viktig, for meg trenger ikke være supersyk grafikk så lenge det er bra stemning og ett bra spill med gode muligheter. Selvom dette er gamle spill så de spilla fikk meg ikke bare til å skvette men de greide å skape uhyggelig god stemning der man føler ondskapen bare flyter i lufta samtidig som det var forferdelig underholdene å skyte scumbagsa da Endret 24. mai 2015 av James Bond Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Hmm, det vakreste jeg har sett av spill var litt med setningen, men Elite Dangerous når jeg testa oculus rift dk2. Det var vakkert å starte i universet Noe av grunnen til jeg virkelig ser fram til den endelige forbruker utgaven kommer ut. Lenke til kommentar
PrimesAreCool Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 Jeg er enig med TS her, og delvis James Bond (NFS-atmosfæren ser faktisk ganske bra ut). Når du er inne på atmosfæren i spill så tror jeg uten tvil noe jeg aldri vil komme til å glemme var Doom 3 og F.E.A.R. Enig med Doom 3. Tror det er det spillet jeg har spilt noensinne som bragte meg mest inn i dets atmosfære Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 (endret) Modded Skyrim ligger noen hakk over synes jeg. Ikke i nærheten. Det eneste som er endret i den videoen er teksturer og et par busker som er lagt på her og der. 3D-modellene og polygontallet er nøyaktig de samme som i originalen. Skyrims polygontall er bra for å være et PS360-spill, men det er ikke i nærheten av nivået til Witcher 3, ei heller Witcher 2 for den saks skyld. Resultatet av et moddet Skyrim blir bare ekstremt detaljerte teksturer og litt oppdaterte shadere og animasjoner (fortsatt ikke flytende bevegelser som i Witcher 3,) uten at partikkeleffektene, 3D-modellene, og polygontallet blir noe bedre. Bare se på bakken, steinene, konturene ved bygninger, røyk, flammer, "vannsprut," og så videre i den videoen for å se hva jeg mener. Endret 29. mai 2015 av N o r e n g Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå