adder1972 Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei Jeg skal kjøpe ny telefon. Har budsjett på 2500,- Ønsker lang taletid og så lett telefon som mulig. Bluetooth er en fordel. Hva ville dere kjøpt og hvorfor ? Thanx, A Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Kommer litt an på om du har abonnement eller ikke. Har sett en del snertne, subsidierte telefoner nå i det siste, blant annet 3650 og t610 til under tusenlappen. T610 skulle oppfylle alle kriteriene dine. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du burde vurdere Siemens ST55 hvis du vil ha kamera og god fargeskjerm. Den har ikke IR/Da og Blåtann da.. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 du kan jo kjøpe den gamle "slageren" t68i. Men jeg tror jeg ville lagt til 300kr,, og fått t610.. det er en veldig god telefon, men skjermen er litt svak i sol lys. dette er sikkert tusende gang, noen skriver at t610 sin skjerm er svak i sol lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå