Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Mer manipulert ørn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Igjen en etterbehandling hvor resultatet blir som et kunstverk å se på. Ser ut til at du har tatt den "helt ut" denne gangen, og ørn og grein enda mer dominerende enn tidligere. Tror jeg ville gått for V1 dersom jeg skulle ha det som veggpryd. Jeg har ikke kommentert dine rammer i særlig grad før nå. Jeg tenker at disse slik de fremkommer er en slags signatur for Kneppen presentasjonene, og blir hellige på en måte. Det vil si at ingen forsøker å lage noe lignende. Det blir som Elton John sine melodier og sanger. Alle synes de er flotte, men ingen tar sjansen på coverlåter. Da blir vel bare å fortsette slik du selv ønsker. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Greia med for eller mot rammer, handler vel heller om hvilken ramme man selv ville valgt på et bilde, tror jeg. Dine rammer har en tendens til å være litt ... kremt ... glorete, kan jeg si det?? :-) Så til bildet, som er herlig psykedelisk. Personlig liker jeg fargene i V2 best, men alle er høyst severdige! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Disse rammene er jo på en måte signaturen din. Man kan elske de eller hate de, men det er vel bare å akseptere at det er en del av pakken. Hva som er riktig og feil er i stor grad opp til deg og ditt kunstneriske syn. Det er nå slik med all kunst at man ikke bli likt av alle, men det er ingen grunn til å gå på kompromiss med sine visjoner. Din bildestil ligger kanskje et stykke fra mine preferanser, men jeg har stor respekt for at du har klart å finne din egen stil som gjør at bildene dine blir umiddlebart gjenkjent. Denne "gjenkjennelses" faktoren annser jeg som en stor bragd for enhver kunstner, fotograf eller annen type kreativ sjel. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Artige bilder, dekorative og fargerike! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Herlig psykedelisk tilsnitt dette Roar. Jeg er synes du virkelig knar om mange av bildene dine på en kunstnerisk måte - og herlig "glorete" for å bruke ditt eget ord . Blikket mitt falt denne gang mest for V1. mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg