HSP Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Lysaker Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Nydelig komposisjon med flotte linjer og person i kledelig silhuett mot den lysere delen av bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Vanskelig å finne noe å sette negativfingeren på her også selv om det store mørke feltet kanskje blir noe bastant. Jeg gjorde et beskjæringsforsøk der jeg først tok nede slik at de to linjene som nå går ut på venstre ramme gikk rent ut på nedre med litt luft fram til hjørne. Deretter så mye av høyresiden at de to linjene der gikk rent ut på høyre ramme med litt luft ned til hjørnet. Når du da blåser opp igjen til gjeldende størrelse trengs nok et ekstra klikk for skarphet. Ved en slik cropping blir ikke det mørke feltet så bastant samtidig som at to linjer ut på nedre og to ut på høyre ramme øker spenningen i bildet. Take it or leave it. Det er helt gratis. Roar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2015 Nydelig komposisjon med flotte linjer og person i kledelig silhuett mot den lysere delen av bildet. Vennlig hilsen Ragnar Vanskelig å finne noe å sette negativfingeren på her også selv om det store mørke feltet kanskje blir noe bastant. Jeg gjorde et beskjæringsforsøk der jeg først tok nede slik at de to linjene som nå går ut på venstre ramme gikk rent ut på nedre med litt luft fram til hjørne. Deretter så mye av høyresiden at de to linjene der gikk rent ut på høyre ramme med litt luft ned til hjørnet. Når du da blåser opp igjen til gjeldende størrelse trengs nok et ekstra klikk for skarphet. Ved en slik cropping blir ikke det mørke feltet så bastant samtidig som at to linjer ut på nedre og to ut på høyre ramme øker spenningen i bildet. Take it or leave it. Det er helt gratis. Roar Tusen takk Ragnar og Roar. Jeg skal prøve kuttforslagene over helga. Litt redd for at kutt på høyresiden kan føre til en veldig midtstilling av personen, men det må prøves. Henning Lenke til kommentar
deleted Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Strålende bilde! Super dybde med mange gode linjer og diagonaler som fører mot personen. Trist at jeg aldri har sette dette da jeg har vært på den stasjonen mange ganger. 1 Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Fine linjer og godt lys gjør dette til et severdig bilde. Har gått her mange ganger, men aldri sett det?. Bra jobba! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. mai 2015 Del Skrevet 23. mai 2015 Min første tanke: WOW!! Steikstilig! 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 24. mai 2015 Del Skrevet 24. mai 2015 Du er i en egen klasse når det gjelder å mestre lyset i gode komposisjoner og alltid delikat i godt separerte sort/hvitt fremføringer. Knallbra i mine øyne! mvh Jan 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2015 Strålende bilde! Super dybde med mange gode linjer og diagonaler som fører mot personen. Trist at jeg aldri har sette dette da jeg har vært på den stasjonen mange ganger. Fine linjer og godt lys gjør dette til et severdig bilde. Har gått her mange ganger, men aldri sett det?. Bra jobba! Min første tanke: WOW!! Steikstilig! Du er i en egen klasse når det gjelder å mestre lyset i gode komposisjoner og alltid delikat i godt separerte sort/hvitt fremføringer. Knallbra i mine øyne! mvh Jan Takk for det alle sammen. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg