meastp Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Hei! Som noen sikkert har fått med seg, er jeg for tiden på utkikk etter en brukt bærbar. Har kikka litt rundt på norske auksjonstjenester, bl.a QXL, og har funnet ut at det er temmelig høye priser der. Jeg har derfor begynt å se meg om etter utenlandske auksjonstjenester, og funnet ut at her var det jo en del billigere. Det jeg da lurer på er om det er trygt å handle på utendlandske auksjoner, og da tenker jeg primært på Ebay. Forresten; blir det billigere? Hva er tollsatser, avgifter og slikt hvis du kjøper en pc tilsvarende 2000 NOK? Håper noen kan svare meg på dette, Mats Taraldsvik Lenke til kommentar
darker Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Selv om jeg handler ting fra ebay til 100-1000 så går jeg ikke over det. Jeg stoler rett og slett ikke på noen (uten dell, som vel selger noe på ebay til tider) at jeg de a) sender det eller b) at produktet kommer fram. Men, jeg TROR det går helt fint, men satser ikke på det. Lenke til kommentar
zeitgeist Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg har handlet på ebay (us). Velg kun selgere med god track record. Jeg har fått tollkrav, vanligvis begrenset til moms(!). Kanskje ebay.de er enklere. Lykke til! -zg Lenke til kommentar
Leshrac Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 husk at du ikke får med norsk tastatur da http://www.ebay.co.uk går også ann, men selv liker jeg å handle i Norge Lenke til kommentar
v-vader Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 jeg har handlet mye på ebay , ink. skjermkortet gigabyte 9700 pro som jeg fikk for 1600 kr. og flere anime serier. bare sjekk feedbacken demmes. bruker mest www.ebay.co.uk så slipper du å se igjennom alle i usa som ikke sender til europa. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Så: Handle i Storbritannia (co.uk), ihvertfall i Europa Sjekk karakterer Toll er det lite av Am I right? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå